Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Prylar
Video
Foto
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Romme Alpin bygger Sveriges längsta stolslift för 70 miljoner kronor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dubbis" data-source="post: 1251159" data-attributes="member: 51331"><p>[ATTACH=full]15539[/ATTACH]</p><p>Ok... halvvägs alltså. Med tre större liftar och en kortare släplift är Nybrobacken inlemmad i systemet. En del flacka transportsträckor sure, men på nordsidan av Hesseberget går det att få till åtminstone lite rött i de övre delarna. Och eftersom det inte gick att få till de mera utmanande backarna i Nybroprojektet så varför inte fixa den biten mot Karlstens och St Dammsjön. Naturligtvis ska det vara fler nedfarter på Hessebergets nordsida men jag nöjde mig med att markera hur man tar sig mellan de två dalstationerna. Och en andra dalstation med parkering, uthyrning och restaurang vid Nybrobacken kanske skulle vara en välkommen avlastning.</p><p>ps. Man kan verkligen ha lekstuga på Min Karta hos Lantmäteriet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dubbis, post: 1251159, member: 51331"] [ATTACH type="full"]15539[/ATTACH] Ok... halvvägs alltså. Med tre större liftar och en kortare släplift är Nybrobacken inlemmad i systemet. En del flacka transportsträckor sure, men på nordsidan av Hesseberget går det att få till åtminstone lite rött i de övre delarna. Och eftersom det inte gick att få till de mera utmanande backarna i Nybroprojektet så varför inte fixa den biten mot Karlstens och St Dammsjön. Naturligtvis ska det vara fler nedfarter på Hessebergets nordsida men jag nöjde mig med att markera hur man tar sig mellan de två dalstationerna. Och en andra dalstation med parkering, uthyrning och restaurang vid Nybrobacken kanske skulle vara en välkommen avlastning. ps. Man kan verkligen ha lekstuga på Min Karta hos Lantmäteriet [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Romme Alpin bygger Sveriges längsta stolslift för 70 miljoner kronor
Topp