[Artikel] Sammy Carlsons vrålsnygga betraktelse över tiden

Redaktionen

Aktiv medlem

Sammy Carlson nya kortfilm "OVER TIME" är en liten reflektion över tidens inverkan på oss. Men, tja, mest av allt är det högklassig skidåkning och vrålsnygga slowmotion-klipp i äckligt djup snö

Läs hela artikeln:

pd

Aktiv medlem
Härligt med voice over av en pastor från Bahamas till en skidfilm. Och att allt smälter samman till en förträfflig helhet. Well done!

farsan56

Medlem
Det borde enligt lag vara förbjudet att visa dylikt innan säsongen har börjat.
Jag som var så glad över dom första svängarna i 11/2-2dm bristande skare,blöt cement, stenhårt omfruset skravel och inte minst gräsfläckar i veckan.
Det känns plötsligt lite futtigt.
Men man får väl vara glad för det lilla som vanligt, det är ju bra träning att knata uppför i alla fall.

Mrado

Medlem
Otroligt snyggt gjord. Och jävlar vilken skidåkare han är. Det var kul när vi i Rikgränsen stötte på denne herre och hans gäng nere vid liften. Jag tyckte direkt att det sken ett proffsigt ljus över herrarna och hur dom var klädda och undrade vilka de var, min polare tyckte dock inte det var något imponerande över hans klädsel eller utrustning, " jag har bättre, och kan nog åka bättre". Han blev tyst sen när vi såg på instagram att det var Sammy Carlson vi mött...

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp