[Artikel] Shaun White i rejält blåsväder

Redaktionen

Aktiv medlem
OS-guldmedaljören, X Games-vinnaren och snowboardikonen Shaun White, 26 år, har blivit åtalad för skadegörelse och offentlig berusning efter en intensiv lördagsnatt i Nashville.

Läs hela artikeln:

Kalle_Kamel

Ny medlem
amen förihelvete shaun. Skärp dej! Du ska åka snowboard istället för att hålla på med detta skitet.

FBacklund

Ny medlem
visst det var dumt, men han är också bara människa. Enda skillnaden mot andra är att han är känd

Hazzel

Ny medlem
shiit va de blåser upp det, nawsome! Alla har vi väl haft en fucked up lördags kväll... keep it up shaun!

Jarle

Aktiv medlem
Undra om det blir fler 100 poängare från dommaren

Officerider

Ny medlem
Red Bull just nu, kanske: "Puhhh, tur att han inte är kvar hos oss!"

D

Deleted member 80259

Guest
Respekt!

Jibberisch

Aktiv medlem
Den största frågan är väl, vad fan gjorde han i Nashville?

Annars, jag menar, fatta pressen, åka världen runt och åka bräda. Ekonomiskt oberoende, inget kvar att vinna egentligen. Klart grabben är frustrerad.

GrabsForFun

Ny medlem
"White får hålla tummarna att domaren är lika tillmötesgående som de som brukar bedömma honom i pipen" hahahahahahhaha

Henck

Medlem
Kul med något intressantare än nån usel tom8 intervju!

FF

Aktiv medlem
cocaine is a helluva drug

Om någon tycker att detta uppträdande av en idrottsman/atlet är OK. Då ska man nog ta sig en funderare

Jarle

Aktiv medlem
Anders, det väl lika lite ok som för vilken människa som helst? Undantaget rockstjärnor, det är deras jobb att härja

Jag står för mitt tyckande Robert. Anser att atleter eller idrotts stjärnor har ett visst ansvar gemtemot våra kommande stjärnor när det gäller etik&moral. Mvh

arvid_j

Ny medlem
"Jakten pågick en liten stund innan White av misstag råkade springa in i mannen, varpå Shaun föll baklänges och slog i huvudet mot ett stängsel, vilket ledde till att han kunde gripas."

Bara jag som tycker detta låter suspekt? Om det är taxichaufförens version på vad som hände så gissar jag att han gjorde lite mer än bara stå i vägen och låtit White falla på egen hand mot ett stängsel. Men men, klantigt av Shaun

AugustJonsson

Ny medlem
Haha fuckin parteey! Anderscederholm69 det är ingen idrottsman det är en snowboardåkare!

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp