[Artikel] Tröjorna är här

Redaktionen

Aktiv medlem
Obama och Frihetsgudinnan har hittat till Freeride-shoppen. För att vara helt säker på att kunna titulera dig som innehavare av en Liberty Tee eller Powder Tee - beställ nu!

Läs hela artikeln:

eHogstrom

Aktiv medlem
Schysst med att det blev tröjor av det till slut!
Det känns vädligt fel å klaga men Liberty tee,n blev bara nej även fast jag röstade på den.

SebTorneus

Medlem
jag hade också gärna sett att Powder Obama fanns i tall tee! :D Helt klart det cleanaste trycket i hela tävlingen. Fast ja, det blir väl kaos hos de äldre som hatar oss med kjolar då de ser att vi har en tröja det står powder på, som dessutom går ner till knäna! :O Hör och häpna....

Skämt å sido. Riktigt fina shirts! blir att lägga en order då det kommer in "vettiga" storlekar ;)

Pirat

Ny medlem
hade vart fett ball att ha freerideloggan på röva så det sticker ut under jackan, iofs lite ripoff på cashflow, men det hade vart fett ball

Perkal

Ny medlem
fick hem min Powder nyss! Snabbt och enkelt. Skit skön tröja. Sitter lite tajt över bringan annars var satt den som en smäck.

Pirat

Ny medlem
hade vart jävligt ball om freerideloggan med texten stog på arslet på Liberty. så det sticker ut under jackan. iofs lite ripoff på cashflow då, men det är jävligt cleant

Beengan

Ny medlem
tycker liberty trycket skulle varit längre ner på sidan och varit större..blev inge snyggt sådär som det är nu..blir nog inte nåt köp för mig! kanske om den kommer i storlek jätte tall

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp