[Artikel] Utsidan räknas - säsongens snyggaste lagg

Redaktionen

Aktiv medlem
Skidor kan diskuteras och bedömas utifrån många faktorer, och hur de ser ut är, sett ur en prestanda-synvinkel, en av de mindre viktiga. Men just idag känner redaktionen sig ytlig, och har därför gjort en lista över vilka lagg de tycker är snyggast b

Läs hela artikeln:

Carled

Aktiv medlem
Jag skulle vilja få med Praxis GPO där i blandningen. Och sen kan jag tillägga att Remixen är mycket snyggare i verkligheten!

Vattendroppe

Moderator
Forumvärd
Apropå Katana W-Verks håller jag helt med om att den grafikmässigt är rätt tråkigt, men i alla fall jag får klara space-age-vibbar av utseendet IRL vilket jag tycker ändå ger ett plus i kanten :D

Dannepanne

Aktiv medlem
Afterbangs baser gör väl ändå skidan lite roligare allafall? Line festish som man ju är så tycker jag också att årets chronic är sjuuukt läckra.

Line slöa? Grafiken anspelar ju på en skateboards då den är byggd av 6-lagers lönn, är enfärgade på ovansidan och har grafiken undertill. Medför det en slöhet? Fula eller ej så är det ganska rad enligt mig.

AugustAhlnas

Ny medlem
1,2 och 3 håller jag med om men sen går våra åsikter isär. Tycker Line träffar rätt med skateboardtänket på Afterbang och jag har dessutom alltid gillat enfärgade skidor. Völkl Wall är en favorit utav årets designer också. Al Dente uppskattas också med liknande design som de första ARV som släpptes. Ohnep, Shreditors och remix hamnar i botten för mig, i alla fall utav dessa skidor. Finns såklart mycket värre exempel.

kappakomplett

Aktiv medlem
Ja, jag tillhör väl den utsedda torskgruppen för Katana V-Werks för jag tycker den är snyggast av skidorna ovan....

Ace_DG

Aktiv medlem
Scott Scrapper... skulle jag kunna äga för sitt utseende,
Nya Hendryx Voodoo är riktigt läcker!
Sen när det synd att inte fler skidor är gröna... fortfarande... även i år

Med sällskap av en honungsspetsad bourbon denna klara lördagsafton (-4!)
Eder,
Ace DG

mangeD

Ny medlem
Jag skulle helt klart säga att Line Sir francis bacon, Opus och 4frnt Hoji har årets hetaste grafik!

talgdank

Medlem
Snyggast är DPS Lotus 120 Spoon Pure3.
Den är dessutom den bästa skida jag åkt på.
Innan den var det Helldorado för både utseende och åkning.

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp