[Artikel] X Games i Aspen 2020 bankar på dörren

Redaktionen

Aktiv medlem

Torsdag natt klockan 03:00 svensk tid startar X Games med kvalet till herrarnas superpipe i snowboard och sedan följer 3 dagar av galen extremsports tävling/festival i vinterskrud. Kolla in ”Cheat sheet:en” nedan för information om hur du kan insupa spektaklet och även klockslagen när våra svenska åkare tävlar.

Läs hela artikeln:

Lansgren

Medlem
Jo. Det stämmer. Missade det när jag skrev ihop igår. Gick på x games egna lista och han stod inte med då.

nightic

Ny medlem
hej, bra sammanfattande artikel, men efter mycket googlande efter livestreams (som inte verkar finnas..) förstår jag det som att ESPN inte kommer sända slopestyle-finalen utan ABC? har ni någon koll/tips? skulle vara tråkigt att missa den nu när sven lyckades få sista finalplatsen. Tråkigt överlag att det ska vara så svårt att få se x games och att inga svenska kanaler är smart nog att köpa in haha :)

nightic

Ny medlem
hmm det verkade rätt omständigt.. 😬 kanske får försöka undvika sociala medier och titta i efterhand när det kommer upp på youtube haha 😰

jet

Aktiv medlem
Skicka ett mejl till Svt. Dom visade det ju förr. Personligen så kan jag tycka att det gör sig bäst i Youtube-format med highlights och Top 3’s kompletta åk. Blir så sjukt mycket att kolla på annars.

Lansgren

Medlem
Men fasen vad najs det var att se Jespers åk live nyss. Bästa rail biten hittills tycker jag och i övrigt väldigt stabilt åk. Såg lätt ut :)

AIsaksson

Medlem
Vad är fördelen med det nya jam session ? Alla fick åka 3 gånger och istället räknar man alla åk sammantaget. Vilket betyder att ramlar eller missar man ett trick tappar man poäng. Alltså mindre rättvis än tidigare då ett åk kunde rädda två dåliga.

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp