Asså det här med att carva på armbågen...

nostar

Aktiv medlem
Är detta något som dykt upp i större utsträckning ?

Någon särskild ort ?

Senast ändrad:

slasksno

Medlem
Tycker väl iochförsig Ryan Knapton och Tyler Chorlton gör det otroligt snyggt men sällan man ser deras nivå i backen

lamboren

Aktiv medlem
själv nog tyckt att det ser bättre ut än med handen i - så är skyldig, men ok, snyggast är ju ingen kroppsdel i, jag anpassar mig (eller inte);)

STORPOTATEN

Aktiv medlem
kan någon visa vad sjutton ni pratar om?
Det hela är mycket enkelt, för att det överhuvudtaget skall kunna kallas regelrätt carving skall röv, armbåge och näshår ligga tajt mot backen. Naturligtvis helst naken, men här finns utrymme för tolkning -företrädesvis enligt den syd-cypriotiska modellen med fleece-tanga och rosa pannband.
Eventuellt svid på skinkorna botas snabbt och smärtfritt med Fernet Branca, alternativt dubbel Fernet Branca.
Clear as gin?

Senast ändrad:

rednil

Ny medlem
Fast det fula är väl inte armbågen, det är ju att åka duck-stance med rumpan upp i luften.
Forwardstance och höften på rätt ställe så.

mgbgt66

Aktiv medlem
Jag förstår inte grejen med Ryan Knapton. Han åker ju skitfult!! Hjulbent carving eller vad man ska kalla det...Han har ju uppenbart många följare som är imponerad men jag tycker hans "stil" är bedrövlig.

Kung-Stalle

Medlem
Ja Knapton är ju fult i kvadrat. Men oavsätt stil så är att carva med armbågen i backen... fult.
Så ere. Nu vet ni! 🙃

Stalle

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp