juliushedin
Ny medlem
B&E B-footy
typ klipp som blev över och blev en edit
Senast ändrad:
Om jag inte nu är ute och cyklar så skadade han sig den här säsongen.oskarmunters sa:Jag tycker att Casabon kör sjukt fult nu! Förut så körde han huuur cleant som helst men nu vet ja inte vad han håller på med.. och vad är det för konstiga truckdrivers han börjat med?
helt rätt, det är bra att han ens hoppar. och sen att han gör switch 9!Dbarkvik sa:Om jag inte nu är ute och cyklar så skadade han sig den här säsongen.oskarmunters sa:Jag tycker att Casabon kör sjukt fult nu! Förut så körde han huuur cleant som helst men nu vet ja inte vad han håller på med.. och vad är det för konstiga truckdrivers han börjat med?
ELLER?
JAG tror inte att det har med hans skada att göra. JAG tror att dom ändrar sin åkstil ibland och denna denna gången så tycker inte jag att han lyckades så bra med det. Och självklart är det grymt gjort att köra en sw9 när man nyss varit skadad.oskarmunters sa:Om jag inte nu är ute och cyklar så skadade han sig den här säsongen.Dbarkvik sa:Jag tycker att Casabon kör sjukt fult nu! Förut så körde han huuur cleant som helst men nu vet ja inte vad han håller på med.. och vad är det för konstiga truckdrivers han börjat med?
ELLER?
Du snackar i nattmössan, varför skulle dom ändra sin stil? Nämn nån som gjort deoskarmunters sa:JAG tror inte att det har med hans skada att göra. JAG tror att dom ändrar sin åkstil ibland och denna denna gången så tycker inte jag att han lyckades så bra med det. Och självklart är det grymt gjort att köra en sw9 när man nyss varit skadad.oskarmunters sa:Om jag inte nu är ute och cyklar så skadade han sig den här säsongen.Dbarkvik sa:Jag tycker att Casabon kör sjukt fult nu! Förut så körde han huuur cleant som helst men nu vet ja inte vad han håller på med.. och vad är det för konstiga truckdrivers han börjat med?
ELLER?
alla?RailReppin sa:Du snackar i nattmössan, varför skulle dom ändra sin stil? Nämn nån som gjort deoskarmunters sa:JAG tror inte att det har med hans skada att göra. JAG tror att dom ändrar sin åkstil ibland och denna denna gången så tycker inte jag att han lyckades så bra med det. Och självklart är det grymt gjort att köra en sw9 när man nyss varit skadad.oskarmunters sa:Om jag inte nu är ute och cyklar så skadade han sig den här säsongen.
ELLER?
Ehh okej?Jekub sa:alla?RailReppin sa:Du snackar i nattmössan, varför skulle dom ändra sin stil? Nämn nån som gjort deoskarmunters sa:JAG tror inte att det har med hans skada att göra. JAG tror att dom ändrar sin åkstil ibland och denna denna gången så tycker inte jag att han lyckades så bra med det. Och självklart är det grymt gjort att köra en sw9 när man nyss varit skadad.
Henke la ut en edit från hösten i NZ, där skulle jag säga att hans stil hade förändrats en hel del!RailReppin sa:Du snackar i nattmössan, varför skulle dom ändra sin stil? Nämn nån som gjort deoskarmunters sa:JAG tror inte att det har med hans skada att göra. JAG tror att dom ändrar sin åkstil ibland och denna denna gången så tycker inte jag att han lyckades så bra med det. Och självklart är det grymt gjort att köra en sw9 när man nyss varit skadad.oskarmunters sa:Om jag inte nu är ute och cyklar så skadade han sig den här säsongen.
ELLER?
utvecklats kanske? Smaken är ju olika, jag tycker båda kör cleant som fan, och casabons sw3 truck är ju galet clean. På ett roligt sätt...RailReppin sa:Du snackar i nattmössan, varför skulle dom ändra sin stil? Nämn nån som gjort deoskarmunters sa:JAG tror inte att det har med hans skada att göra. JAG tror att dom ändrar sin åkstil ibland och denna denna gången så tycker inte jag att han lyckades så bra med det. Och självklart är det grymt gjort att köra en sw9 när man nyss varit skadad.oskarmunters sa:Om jag inte nu är ute och cyklar så skadade han sig den här säsongen.
ELLER?
Ghetto grabs! Jävla haters....oskarmunters sa:Jag tycker att Casabon kör sjukt fult nu! Förut så körde han huuur cleant som helst men nu vet ja inte vad han håller på med.. och vad är det för konstiga truckdrivers han börjat med?
martin_hellgren sa:tycker att phil casabon hade cleanare stil för två år sen
WORD!
Jossi Wells.Julben sa:öhh ???? phil är ju cleanaste åkaren, trodde alla visste det
martin_hellgren sa:tycker att phil casabon hade cleanare stil för två år sen
då hade han lätt bästa stilen i världen! synd att han har bytt ..
pege sa:Hur är det med stilar egentligen? Är ens åkstil nånting som man väljer från dag till dag? skulle inte alla i sånt fall åka som tom wallisch?martin_hellgren sa:tycker att phil casabon hade cleanare stil för två år sen
då hade han lätt bästa stilen i världen! synd att han har bytt ..
jag har aldrig fattat hur folk kan manipulera sitt rörelsemönster, stilen kan väl bara utvecklas i takt med att man åker mer och blir mjukare i sin åkning och mer bekväm med ett par skidor?