bästa/roligaste träningen

mackep

Medlem
Roligaste måste vara basket!

med bästa menar du effektivaste då eller ?

Senast ändrad:

NBorg

Medlem
Studsmattan är ju favoriten:) kordination, balans, kroppskontroll, och även kondition om man hoppar länge. Om man kan räkna det till träning.

Annars så äör ju kombinerat löpning och gym att rekomendera man kanske inte alltid det roligaste.

EmilAlamaa

Medlem
inlines är roligt å bra, hoppa matta är roligt å bra, skate är roligt å lite bra, cykel är roligt å lite bra, gym är inte så roligt men bra, bandy, hockey, handboll å fotboll är riktigt bra å roligt!

Ohmiie

Ny medlem
Slackline är effektivt för balansen
Gym, Bra att hålla igång med under sommarn? Även vinter också förstås.
Studsmatta behöver jag inte ens förklara.

Det är några hyffsat simpla alternativ!

mistersedin

Ny medlem
Fotboll är sjukt kul med polare en sommarkväll ner det är svalt och det finns inga problem inom synhåll. Studsmatta är skitbra om du hoppar i typ en halvtimme utan trick eller något!

Zamboni

Ny medlem
mistersedin sa:
Fotboll är sjukt kul med polare en sommarkväll ner det är svalt och det finns inga problem inom synhåll. Studsmatta är skitbra om du hoppar i typ en halvtimme utan trick eller något!
håller med om fotbollen en sommar kväll sen cykla och bada efter :D
en halv time klarar man ju typ aldrig, eller inte jag iallafall. jag klarar typ 15 sen är man död. har ingen jätte kondition.

SverigeTomten

Ny medlem
På sommaren och om jag har inget bättre för mig så tar jag fram en stoor plastboll som är runt 110cm i diameter och går på den. Försöker ta mig till olika delar av trädgårn med att rulla fram ståendes på bollen. Det ser lite komiskt ut och grannarna tror att jag är någon slags cirkus-nisse eftersom jag har en studsmatta också.

Om jag befinner mig i sthlm så åker jag longboard med mina vänner. Jag utövar lite freerunning och parkour lite då och då också.

Bollen - balans
studsmatta - lite akrobatik
longboard - För att lindra lite snowboardabstinensen
Parkour - för koordinationen och adrenalinkicken.

Senast ändrad:

Kgis

Ny medlem
Basket, inlines, longboard, bada(simma), finns massor av roliga grejer och om det är kul glömmer man oftast bort att det är jobbigt också. Mitt tips är att bara vara ute och göra olika saker, typ bada, åka longboard, inlines/skateboard, studsmatta och andra saker man gör på sommaren:)

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp