Bästa Skid/Snowboard film

T

The_Snarf

Guest
vilken är den bästa skid/snowboard filmen?

Senast ändrad:

Corin

Aktiv medlem
EDIAS lär ju vara en av de fetaste. Claim är grym, In Deep är grym, Seven Sunny Days är grym. Finns en del. Och sen Blizzard Of Aaahs förstås, den får man ju inte glömma.

Heinz_p

Ny medlem
Va fan, 13 svar och ingen har nämnt Hot Dog – The Movie! "Yu may zki on that tzide OR on that tzide, but ztaay out of tze middle!!!" Helt episk :lol:

Senast ändrad:

daave

Ny medlem
Heinz_p sa:
Va fan, 13 svar och ingen har nämnt Hot Dog – The Movie! "Yu may zki on that tzide OR on that tzide, but ztaay out of tze middle!!!" Helt episk :lol:
Blev också chockad när jag scrollade genom svaren! MEN tillslut kommer det enda rätta svaret!

MrLarsen

Ny medlem
Heinz_p sa:
"Hey, Rudy, you can kiss my ass. Not on zis side and not on zat side, but right in zee meedle!"

PNyberg sa:
MrLarsen sa:
Iaf de 2 första delarna! MacIntosh del är rätt sjuk den med :p
McIntosh er jo alltid syk, men noen av de linjene i Todd Ligare's kickoff segment ja, er vel noe av det råeste jeg har sett på ski tror jeg..

Senast ändrad:
T

The_Snarf

Guest
"It aint saturday but it dont matter to me, got no job!"

OVesterlund

Ny medlem
Inte sett allt för många men dom jag gillat mest är Everyday is a saturday och Claim, the greatest ski movie...EVER!

JockeSki

Ny medlem
Tips på hyfsat ny film med stora-bergs-åkning? Ingen jävla jibbing! Helst inte ens BC-jibb men det brukar va svårt att undgå. Jag vill ha en fet stora-bergs-film med brantåkning bland klippor och rännor.

PNyberg

Ny medlem
JockeSki sa:
Tips på hyfsat ny film med stora-bergs-åkning? Ingen jävla jibbing! Helst inte ens BC-jibb men det brukar va svårt att undgå. Jag vill ha en fet stora-bergs-film med brantåkning bland klippor och rännor.
Out of the shadows - Dendrite studios. Fett bra!
Annars är nya TGR rullen One for the Road väldansväldans bra! :)

Edit: Ska även lägga med All I Can. Ruskigt bra, är vad den är!

TTovle

Ny medlem
Attack of la Nina!
Med bästa delen : Windstedt o Townsend, humor och åkning på hög nivå

Psandersjoo

Ny medlem
haha det ska vara old original - jag röstar på Seven Sunny Days!

brädfilm - picture this / analog moving picture project

Senast ändrad:

PNyberg

Ny medlem
phhille026 sa:
haha det ska vara old original - jag röstar på Seven Sunny Days!

brädfilm - picture this / analog moving picture project
OLD?? SSD gammal? Jag tror isf att Happy Days eller Focused ingår i gamla filmer.
Eller för den delen Free Radicals 1.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp