bästa snowboard filmerna?

LANDING

Ny medlem
bästa snowboard filmerna ??? nån som kan tipsa om dom bästa snowboard fimerna med en massa tricks..????

vAnTe

Ny medlem
Enligt mig är lame den bästa. Annars finns det några här: afterlame,afterbang,pop,lost in transition,the kids are back,flavour,Chulksmack,love-hate,full metall edges, shakedown,Committed,happy hours,white balance.....

Det var några jag har på datorn

HARS

Medlem
att shaun white album skulle vara den bästa ställer jag mig väldigt skeptisk till. mer idoldyrkan än snowboardfilm. i övrigt äger robotfood alla andra.

JonasFrid

Ny medlem
I Futureprof finns de en skön del med JP solberg och nån mer som rippar hårt... Enbart puder och skönaste tricken jag sätt på länge!

Raent

Ny medlem
White Balance och klassikern Transworld Snowboarding "The Resistance" , två grymt sköna rullar.

ALXX

Ny medlem
nu kommer väl dr snow läsa tråden men typ alla filmer som nämns här finns på limewire :p

av årets är derelictica bäst..
onelove coolast..

afterlame e bästa nånsin

H

Hjol-babe

Guest
på oakley.com finns det en het film,
bästa jag sett iaf....
:P

F

Feelix

Guest
One love, After lame, Elektrep, Skids 3 Och Testfilms Rock Yaaa!:)

ebbe-werner

Medlem
tips: chulksmack, nixon jibfest och jibbing with jeremy jones! tre reko rullar som rockar.

se och lär...
/ebbe

peaceforkows

Ny medlem
from____, with love är lätt den skönaste... annars har vi ju lite svenskt, derelectia av defective films, resten äär redan nämnda här ovan

peaceforkows

Ny medlem
jibbing with jeremy jones är VÄRLDENS SÄMSTA FILM
om inte du är en nybörjare som vill lära dig raila, filmen är nämligen i lärande syfte

PEACE

palmski

Ny medlem
Håller med om afterlame, men ni har ju glömt DC MTNLab!
Så mkt åkglädje har jag sällan skådat. Åkglädje finns det iofs gott om i alla Robotfood filmerna. Men kolla MTNLab om ni inte gjort det!

ebbe-werner

Medlem
peaceforkows sa:
jibbing with jeremy jones är VÄRLDENS SÄMSTA FILM
om inte du är en nybörjare som vill lära dig raila, filmen är nämligen i lärande syfte

PEACE
Kan du dra lika cleana bs lips som jeremy jones så vill jag se bevis på det. Visst filmen är i lärande syfte.. men det är inte i alla filmer som man får se legender som Jones prata öppet om hur han gör det han gör på sin bräda. Självklart kan det kännas meningslöst att se honom slipa ner kanterna och dra enkla nosepressar över 3m boxar.. men detta visar bara att mannen fortfarande är mänsklig vilket isig är underhållning att titta på.

ebbe_werner sa:
Observera "lär".

/ebbe

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp