Bäste Skidåkaren?

Jaay-Bone

Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
Efter det sista åket i "first descent", där Terje åker själv nerför 7601... Lutar mer än 60 grader. Så får jag nog säga Terje Haakonsen. Trots att han åker snowboard där ;)

Senast ändrad:

jeffa

Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
matti_skidor sa:
Tanner hall,TJ schiller,Simon dumont och Niklas karlströn äger alla !!!!
Om dom äger alla äger dom ju också varandra! Alltså äger dom och är ägda sammtidigt eller? fattar inte?

Shit.... Man börjar bli gammal när man inte hänger med i all slang längre! Dock ej bitter!

Jeffa

D

Dave

Guest
Bäste Skidåkaren?
självklart kreitler och plake m.m. men på senare år så måste man ju nämna shane och seth! Fortsätter att sätta standarden. Jibbing, nja, mindre intressant. Så lite som skiljer dem. Men självklart jon för hans engagemang.

(Var tydligen längesen en sån här tråd var uppe eftersom ingen har klagat ännu...) :)

Emilj

Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
Jag tycker rodney mullen är grym, även om han inte åker skidor så blir man grymt inponerad av hans skate-åkning. kolla in:

GustavFrandfors

Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
Jag måste säga Tanner Hall, jag avundras hans stil i parken såväl
som när han kör offpist.
Jag säger som Kirsti i Idol: Man blir berörd och då måste det ju va bra?!

dr_fil

Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
Candide Thovex! Kanske inte bäst men han har skön åkstil och fete rails ;)

Jamie Pierre e ju också skön .-
Henke winstedt e ju grym all around skier

Senast ändrad:

Flurre

Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
Ja, det finns ju väldigt många att välja och jag har svårt för att bara kunna peka ut den jag tycker är bäst men de som jag tycker pushar och utvecklar sporten på ett positivt sätt, både inom median och skidåkningen så är ju Jon Olsson väldigt genial , men om jag bara skulle välja en person som jag tycker kör grymt så skulle jag nog säga Eric Pollard pga. hans kreativa åkning och hans klockrena åkstil!

NBorg

Medlem
Bäste Skidåkaren?
phhille026 sa:
TomWallisch
JonBrogan
HenrikHarlaut
PhilCassabon :)
äää..Enligt min mening är inte Brogan så pass bra. Han är ju bara känd för sina rideaways och har lite skills på rails men på hopp är han inget att hänga i julgranen.

Mxrider6

Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
Kalle anka!

Jag tycker inte att man kan säga att någon är bäst i dehär sporterna. Det finns så många proffs som alla är bra på olika saker!

D

Deleted member 47322

Guest
Bäste Skidåkaren?
tanner hall och henril harlaut är väll dom bästa!
men jag tkr philp casabon och wallisch har snyggast stil så klart :)

D

Deleted member 50799

Guest
Bäste Skidåkaren?
den som är bäst på just skidåkning är väll mark abma. mest allround

Kinkan

Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
man kan nog inte riktigt säga vem som är bäst, det är ju en smaksak, typ som att fråga vilken den godaste läsken är ;)

NeeWTF

Ny medlem
Bäste Skidåkaren?
Kinkan sa:
man kan nog inte riktigt säga vem som är bäst, det är ju en smaksak, typ som att fråga vilken den godaste läsken är ;)
Men herregud... ta din personliga åsikt om vilken åkare du tycker är bäst eller har bäst stil!!
Jag gillar Coca Cola

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp