D dubbel_macka Ny medlem 2004-06-14 band namn?? #1 ja å några polare har ett rock band men vi vete fan va vi ska heta..några sjysta idér????
JWester Aktiv medlem 2004-06-14 band namn?? #3 Brödfläkt Shotgun Drabant Riders Larmet går Flat Forehead Agressivt Trallande Parant Parmaskinka Elda Barn Sekonia Stabbers Matchstick Murders Kapprock Rockmössa Mesig Massaker Lipsmackler Spacklers Unite Lönn dom e rätt bra, kom på dom själv faktiskt.
Brödfläkt Shotgun Drabant Riders Larmet går Flat Forehead Agressivt Trallande Parant Parmaskinka Elda Barn Sekonia Stabbers Matchstick Murders Kapprock Rockmössa Mesig Massaker Lipsmackler Spacklers Unite Lönn dom e rätt bra, kom på dom själv faktiskt.
S still Medlem 2004-06-14 band namn?? #4 jag har för mig att det fanns en liknande tråd med massor av svar här i forumet för ett tag sen. testa och sök! //Staff
jag har för mig att det fanns en liknande tråd med massor av svar här i forumet för ett tag sen. testa och sök! //Staff
wobbl Ny medlem 2004-06-17 band namn?? #6 jag gillade "Agressivt trallande" som Wester skrev :D klockrent vafan, ta den.
korkek Medlem 2004-06-18 band namn?? #8 Släpp sargen & kom in i matchen eller kanske Släpp Sargen feat. Kom In I Matchen *heh*