Batteridrivna värmehandskar

Oskaarr

Ny medlem
Hej!
Jag har ofta kalla fingrar när jag är ute i backen och det är jag trött på. Jag har de två senaste säsongerna åkt med värmepåsar i handskarna vilket har underlättat och hållit värmen väldigt bra. Att frysa om händerna kan göra en dag i backen så mycket sämre.
Så jag undrar om det är någon som har skidhandskar som är batteridrivna så att man slipper köpa nya värmepåsar hela tiden. Jag har länge funderat på om det är värt att köpa sådana handskar eftersom priserna är ganska höga. Jag har kollat runt lite och tänkte höra om det är någon som vet hur dessa handskar är:
https://www.bucken.se/product.html/varmevantar?category_id=7&languageSettingsReload=1
Det var var det bra pris på de här till skillnad från andra modeller jag tittat på.
Tacksam för svar:)

9simpen

Medlem
Bra pris! Handsken vet jag inget om men jag köpte ett par power heater från Hestra till sambon förra året som hjälpt henne med sina frusna händer. Dom funkar men är dyra.

MnO

Aktiv medlem
Vill man endast testa konceptet finns det väldigt många billigare alternativ. Jag har sett varianter på tex Kjell&Company, Jula och Clas Ohlsson, men det är under vintersäsong så dom lär knappast ha några nu. Men då brukar dom kosta 299-599 ca. Inte samma kvalitet antagligen. Har du inga skrupler för att direktsponsra kineser finns det många alternativ på Wish.

Tesell

Medlem
Halloj.
Dessa köpte jag till frugan: Värmehanskar
Hon har verkligen testat allt som finns utan framgång. Dessa var rena miraklet. Hon åker hela dagen och är inte ens lite kylig om händerna =)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp