Behöver stora t-shirts!

Coogi

Ny medlem
tja jag letar överallt men hittar inget ställa där de finns t-shirts som går ner till knäna. dom flesta XXL har längd typ på 79cm om ni vet någon schysst sida med stora t-shirts länka den skulle vara schysst

Railson

Ny medlem
om du vill vara sääker så ska du beställa från Revognize.se, Ja tror de finns storleks guid där och där har dom alltid samma märkde på tee'sen och dom e långa och inte allt för breda,

Om du beställer från topwtreetwear så finns risken att du får en som e bredare en vad den är lång,
För streetwears talltees Är i runt 5 olika märken, Och 2 av 5 märken e långa och bra,
OCh dom 3 andra märkerna är breda och korta

Så ja röstar på att du ska ta regognize

wire

Ny medlem
har folk helt lagt av med att söka i forumen nuförtiden?

"nähepp, det stod inte vad jag ville veta på förstasidan, jag gör en ny tråd!"

Railson

Ny medlem
KOlla tex nu, I XX XX XL är dom bara 90 cm långa! Och 80 cm breda.Som är jävla fyrkant.
och XXXXL är bara 86 cm!

Fiberteknologi

Aktiv medlem
jag har en 5xl från hoodboyz som jag tror är 96cm, vill du ha ännu större finns 6xl och dom är väl ganska så exakt 1m

niklascarlborg

Ny medlem
Jag säljer Talltees i storlekarna XLT och 2XLT
Den största är 88cm lång och 64cm bred.

Jag har mitt märke "RUOK" med egna designer och tryck. Dessa tar jag 300 spänn för.

Sen kan jag även göra custom-tryckta talltees för den som vill ha en unik tisha med exempelvis sitt namn på röven etc. Då blir det lite mer jobb och jag tar 400 för dessa.

Peace
/Spliffy

E-Rockner

Ny medlem
Spliffy sa:

Jag har mitt märke "RUOK" med egna designer och tryck. Dessa tar jag 300 spänn för.

Sen kan jag även göra custom-tryckta talltees för den som vill ha en unik tisha med exempelvis sitt namn på röven etc. Då blir det lite mer jobb och jag tar 400 för dessa.

Peace
/Spliffy
fan va du är duktig på att göra reklam då. du har typ postat samma inlägg i 6 andra trådar. Så bryter du väl mot regel 1.4?

Senast ändrad:

niklascarlborg

Ny medlem
E-Rockner sa:
Spliffy sa:

Peace
/Spliffy
fan va du är duktig på att göra reklam då. du har typ postat samma inlägg i 6 andra trådar. Så bryter du väl mot regel 1.4?
Kom på det sen också :/ Inte meningen att verka spammande men det är ju faktiskt svar på topic, och jag säger bara vart man kan få tag på dem, utan att använda ordet topstreetwear...

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp