Beige jacka. vilka byxor?

mattiasb

Ny medlem
vilken färg på byxor passar till en beige rip curl jacka?? jag har typ ingen koll så kom med förslag.
har svart hjälm och bruna goggles om det spelar någon roll alltså.

Senast ändrad:
V

vattenflaskan

Guest
kanske ett par vita? testa! kanske rosa, men det kan va olika.

V

vattenflaskan

Guest
ja det beror på vad för färger, kanske inte fetaste grön eller gul, men tror starkt på nån slags svag nyans av rosa!

V

vattenflaskan

Guest
ja det beror på vad för färger, kanske inte fetaste grön eller gul, men tror starkt på nån slags svag nyans av rosa!

phills

Ny medlem
Jag köpte en beige jacka och ett par vita nyxor från internet. Var mkt skeptisk till färgmatchningen men resultatet blev grymt! Kunde inte blivit mer nöjd! vitt är de nya svart!

Nhi

Medlem
Har du en enfärgad beige jacka så kanske du ska ha ett par brallor med mönster. Risk för att det blir tråkigt annars... Men allt fungerar! :D

ellet

Medlem
Vita kanske, men jag har en fråga som nästan handlar om samma sak.
Passar ett par röda byxor till en svart jacka?

antonostlund

Ny medlem
beiga byxor så får du ett grymt ställ annars så skulle ett par röda linkpants(eller vad dom nu heter) från oakley vara grymt snyggt.

P

pizzaaugust

Guest
beige e ju ganska neutralt typ som svart o vit så dom flesta färgerna passar nog.

Alexander_Ove

Ny medlem
För det första köp det du tycker själv och försök att vara lite udda, det är ju inte kul om alla är lika klädda :)
.. och för det andra alla färger passar till beige. Så det är bara att välja och vraka.

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp