Bergnäsbron?

pettr

Ny medlem
Nån som har hoppat från bågen på bergnäsbron i luleå? Vad jag har hört är det ca 14 meter. Men stämmer de verkligen? Har iallafall funderingar på att hoppa den. Nån som är på?

Raent

Ny medlem
Jo en polare har hoppat den. Är högre än 14meter om man hoppar från bågen som han gjorde.

Jag är inte på, vill inte dö nu.

Nexx_Unlimited

Ny medlem
Hett tips hoppa i farleden, det är grunt och stenigt på vissa ställen så kolla ordentligt innan ni hoppar, Ett alternativ e Storforsen där är det safe att hoppa dock ej lika högt

pettr

Ny medlem
Nexx_Unlimited sa:
Hett tips hoppa i farleden, det är grunt och stenigt på vissa ställen så kolla ordentligt innan ni hoppar, Ett alternativ e Storforsen där är det safe att hoppa dock ej lika högt
Har hoppat för ett bra tag sen, visserligen inte från bågen, de blir väll nästa år ;) storforsen har börjat känas lite för lågt, plus att de är så långt att ta sej dit...

niva3dcom

Ny medlem
Jupp. Många år sen nu, från bågen. Pajade knät något, då nedslaget ej var perfekt. Någon ringde snuten, så fick jogga iväg när jag kom i land...

Vattendroppe

Moderator
Forumvärd
niva3dcom sa:
Jupp. Många år sen nu, från bågen. Pajade knät något, då nedslaget ej var perfekt. Någon ringde snuten, så fick jogga iväg när jag kom i land...
Den riktigt intressanta frågan nu är ju om du hoppade före eller efter denna tråden var aktuell :D

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp