Beställa On3p skidor från Europa

EdwardPersson

Ny medlem
Tjenna
Jag är sugen på ett par On3p skidor men hittar ingen butik som har dem i Europa utan endast i USA så jag vänder mig hit och frågar om någon vet vart man kan beställa On3p skidor i Europa om det finns

iSooLi

Medlem
EdwardPersson sa:
Tjenna
Jag är sugen på ett par On3p skidor men hittar ingen butik som har dem i Europa utan endast i USA så jag vänder mig hit och frågar om någon vet vart man kan beställa On3p skidor i Europa om det finns
Varför inte handla direkt från ON3P:s site?

OsoPolar

Ny medlem
Vet inte om jag kan fixa billigare frakt än ON3P kan (tvivlar lite) men om du vill så kan jag kolla vad det kostar att skicka ett par skidor med flygfrakt till Sverige. Om det funkar kan du i så fall skicka dom till mig så kan jag vidarebefordra.

Jag bor norr om NYC. Jag kan ta emot betalning via Paypal eller Venmo. Eller kan vi byta - jag skickar skidor, du skickar ullfrotte jumper och messmör.

Stalle66

Ny medlem
Jag har för mig att en butik i Oslo säljer ON3P, tror dom heter JB sport, deras grejer är igentligen cyklar, lycka till

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp