Bila till säsongen i St.Anton!

filipm

Ny medlem
Hej!
Nu börjar säsongen närma sig och resan ner måste spikas. Vi är just nu två killar och en tjej i sälskapet och det vore roligt att lära känna lite folk med samma planer innan resan.

Vår tanke är att vi ska åka bil ner, och dela på alla kostnader som kommer med detta. Som sagt är vi nu tre stycken och därför hade det varit bra med två stycken till (sjumannabil).

Vi hade tänkt söka jobb och boende på plats och det hade varit kul att komma ner och spendera de första jobbsökardagarna med andra likasinnade ocg ev, försöka få boende tillsammans.

EDIT: Glömde skriva när vi ska åka, vi hade tänkt åka 30/11.

Så har du också insett hur värdefullt det är med bil på plats och gärna vill lära känna några härliga typer innan du åker ner så är det bara att skriva till mig på freeride, msn eller mail.

//filip

Senast ändrad:

Skorpan87

Ny medlem
Tjena! Läste precis ditt inlägg och det lät kanon. Har planerat att åka ner, därför vore det kul att ha nån att samåka och bo tillsammans med eftersom jag är ensam.
Har tänkt att söka boende och jobb innan jag åker ner men de är väl inte säkert att man lyckas så bra!
Var är ni ifrån?

Ha de/Tomas

niagi

Medlem
Har troligen boende klart redan men (som det verkar just nu) ingen resa ner, själv har jag dock en bra bit ner till Lund men kan ju alltid dra packning på tåg dit isf. Hur som helst, jag är intresserad av en plats.

Skorpan87

Ny medlem
Ok. Jag bokar gärna en plats med er ner om de är ok? Tar mig lätt ner till Lund, ska dit redan i helgen och hälsa på min bror!
Lägger till dig på msn.

SophiaAnna

Ny medlem
detta låter väldigt bra. vi är två tjejer som tänkte åka ner till alperna i vinter. om ni fortfarande har plats kvar så kan ni väl höra av er. anna_wilsson@hotmail.com

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp