Boende Bad Gastein vintersäsong 13,14

sjokvist

Ny medlem
Söker nu rumskompisar till en lägenhet i Bad Gastein. Vi ska bli 10 st sammanlagt. I lägenheten finns det 4 sovrum, ett för 4 personer som några kompisar kan dela? Sen finns det två stycken sovrum för 2 personer och sen ett enkelrum som jag och min pojkvän ska bo i. Lägenheten är på 95 kvadratmeter ungefär. Köket är inte så stort men välutrustat. Finns ett vardagsrum/allrum och plats för all skidutrustning. 360 £ i månaden.

Jag och min kille gjorde förra säsongen nere i Bad Gastein och vi är redo för ännu en! Vi är båda Snowboardåkare men ni på skidor är ju såklart också välkomna! Mejla gärna om ni är intresserade! :D

BB

Ny medlem
Hallo där jag och min gode vän Birk såg erat inlägg och blev genast intresserade, vi är två snowboardåkare som ska göra en typ av roadtrip genom europa ner mot alperna och stana säsongen ut där vi hittar boende.
Vi är har inga problem med attt träffa nytt folk och är lagom ordningsamma. Vi är nattugglor båda två så det är inga problem om folk är uppe och låter om nätterna ;) Att gå upp tidigt ska inte heller vara några problem, tycker båda två att det kan vara gött att dra puder på morgonkvisten.

Vi håller på att planera när vi ska bege oss från Sverige men eftersom att vi ska åka genom europa och göra lite småstopp på vägen så är det ganska svårt att ge ett exakt datum när vi anländer. Men vi antar att vi kommer fram någonstans i början av december.

Om detta låter intressant eller om ni har frågor så kan ni höra av er på antingen Tel-0767952473 eller 0705723065

Mvh:Björn & Birk ps:Har x-box om Tv finns, för dagar då vädret är skit :D

karinimsvensson

Ny medlem
Jag är också intresserad! Från när gäller detta? Och hur länge tänker ni stanna? Jag funderar på att gå bartenderschool nere i BG på 4 veckor fram till 21 december, men beror lite på vilka boendemöjligheter som dyker upp på annat håll.

Har bott i två olika kollektiv i Oslo under det senaste året, and I loved it! Så ska nog inte bli några problem när det gäller att komma överens och gemenskap osv.

Hör gärna av er här/PM/facebook (https://www.facebook.com/karin.svensson.315)
/Karin :cool:

Hej!

Jag och 2 vänner ska ner till Bad Gastein och göra en säsong tänkte vi! Vi är 3 killar på 20 år från Göteborg. Vi är väldigt intresserade då vi letar boende för fullt! Planerar att åka ner i mitten av november för att skaffa jobb. Ser fram emot en säsong med skön åkning, fest och få träffa nytt folk!

Så snälla hör av er, antingen här eller på Facebook :) https://www.facebook.com/christoffer.samuelsson.7

Ha det så länge

Christoffer

floorfilla

Ny medlem
Antar att det är Villa Edith ni hittat.

Vill utfärda en varning till er innan ni bestämmer er för detta boendet.

Hyresvärden är en riktig bitter en. Hon kan klampa in klockan 7 på morgonen utan att knacka för att se till så att ni vädrar ordentligt.

Mögel i samtliga rum. Vi hade ett rum som var så illa att det inte gick att sova i. Vi var därför 6 st i det stora rummet.

"Köket" (ironiskt att ens kalla kök) totalt genommöglat. Endast en spisplatta fungerar (hon skulle laga detta medan vi var där, inte fan hände det).

I övrigt finns det inga förvaringutrymmen för mat. En minikyl till 9 pers. Vi la mat ute för att hålla den kall. Den slängde hon utan att fråga oss.

Vill ni slippa mängder av problem, HYR INTE VILLA EDITH!

kaian

Ny medlem
sjokvist sa:
Söker nu rumskompisar till en lägenhet i Bad Gastein. Vi ska bli 10 st sammanlagt. I lägenheten finns det 4 sovrum, ett för 4 personer som några kompisar kan dela? Sen finns det två stycken sovrum för 2 personer och sen ett enkelrum som jag och min pojkvän ska bo i. Lägenheten är på 95 kvadratmeter ungefär. Köket är inte så stort men välutrustat. Finns ett vardagsrum/allrum och plats för all skidutrustning. 360 £ i månaden.

Jag och min kille gjorde förra säsongen nere i Bad Gastein och vi är redo för ännu en! Vi är båda Snowboardåkare men ni på skidor är ju såklart också välkomna! Mejla gärna om ni är intresserade! :D
Du har PM!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp