Boende chamonix

Flipfuck

Ny medlem
Boende chamonix
tja,
tänkte dra ner till chamonix i början av säsongen och stanna så länge som möjligt. Någon som har lust att dela boende med en rumsren snubbe?

linnzorizzed

Ny medlem
Boende chamonix
är självklart med. hade precis tänkt leta lite folk att dra ner me själv. eller vill du kanske bara dra ner med ett gäng killar ?

Senast ändrad:

pieni

Ny medlem
Boende chamonix
Jag är inne på samma banor och hade absolut inte bangat splitta hyran, så länge inte ludish tolkning av rumsren är den rätta är jag lätt på.

john1904

Ny medlem
Boende chamonix
Är på.
Fyfasen vad mycket lättare det vore att haka på nån som är driftig nog att ordna tag i ett boende med lite platser över och bara glida med. Så, har du nån plats? Annars kan jag givetvis försöka göra en insats, alltid lättare om man är fler som letar.

Ludish

Ny medlem
Boende chamonix
pieni sa:
Jag är inne på samma banor och hade absolut inte bangat splitta hyran, så länge inte ludish tolkning av rumsren är den rätta är jag lätt på.
det är nästan fullt i lägenheten jag har hittat... Nån som har bra koll på vad priserna ligger på i Cham? Hur får man lättast ner all packnig? flyg eller buss?

Flipfuck

Ny medlem
Boende chamonix
ska på intervju hos langley om ett par veckor för jobb som bartender men jag har ju läst än del skit om dom så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. får se hur det blir. eftersom det är första säsongen är jag öppen för förslag.

Vujic

Ny medlem
Boende chamonix
Jag har precis mailat agenturen jag hyrde av förra gången ja va nere. Sen har jag några andra uppslag att kolla upp också. hör av mig här på forumet om jag lyckas fixa nåt!

funky-emmie

Ny medlem
Boende chamonix
tjo! verkar va många som e sugna på chamonix i vinter.. jag har också tänkt att dra ner dit i vinter och letar också boende och rumskompisar så om någon har nåt på g får de gärna höra av sig! =) eller om någon kanske kan tipsa om var man kan leta boende vore väldans najs. //emmie

Abby

Ny medlem
Boende chamonix
chx det gör ni rätt i ett riktigt toppen ställe var där förra året. rekomenderar ivanovvodka o £1.5 vin eller vad sägs om benvouöl. :) har du några frågor så bara o fråga, kan staden utan o innan :) lycka till!

Dave_Spruce

Medlem
Boende chamonix
funky-emmie sa:
tjo! verkar va många som e sugna på chamonix i vinter.. jag har också tänkt att dra ner dit i vinter och letar också boende och rumskompisar så om någon har nåt på g får de gärna höra av sig! =) eller om någon kanske kan tipsa om var man kan leta boende vore väldans najs. //emmie
Ak ner tidigt och fixa nat nice pa plats eller fixa nagot med nagra kufar harifran.
De 2 alternativen ni har att valja mellan... ha det varldsklass in the green valley;)

kalle_lirare

Ny medlem
Boende chamonix
Klart att jag har lust att dela lägenhet. Är själv en rumsren snubbe med viss vana av att dela lägenhet en säsong. Om ni hittar något så lovar jag att höra av mig. Jag önskar att ni kunde göra detsamma.. Lycka till/ Kalle

sofieherou

Ny medlem
Boende chamonix
letar rumskompisar, gärna med boende, men det går bra annars också :P ... t'nkte dra i början på jan eftersom ja pluggar... /sofie

ecp

Ny medlem
Boende chamonix
hejsan, bor sjalv i chamonix.
har ni hittat lagenhet annu. Borjar ga at tror jag...
jag har en lagenhet ledig om ni ar intresserade. priceypie@hotmail.com

hor ocksa med alplife.com om de har nagon ledig lagenheter kvar.
Svensk tjej och fransk kille som har foretaget, tror jag.
bra priser och snabb service. info@alplife.com
ses vi vinter!

KarlK86

Ny medlem
Boende chamonix
Jag hade tänkt åka ner. Någon som har boende eller har lust att sammarbeta för att hitta något, går lite trögt för mig!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp