Boende Colorado, tips önskas?!

KB

Ny medlem
Tjena.

Undrar om ngn kan bidra med lite tips om var man kan hitta boende i närheten av Dillon/Frisco/Keystone osv som är hyfsat prisvärt.
Söker för 3 personer i ca 6-7 veckor men hittar bara svindyra hotell, är inte dummare än att jag fattar att det är dyrt i colorado men provar nu här då ngn kanske sitter på lite gamla meriter därifrån och vill dela med sig av informationen.
Gärna hemsida eller email

ty ty

p0w

Ny medlem
Vi var på en liten roadtrip i colorado i januari förra året, och som du säger är det inte alls lätt att hitta billigt boende. Det enda vi hittade där man kunde komma någorlunda billigt undan var ett hostel med namn Alpen hütte lodge. Detta låg i Silverthorne, men när jag söker på det nu så verkar det som det inte längre är något hostel... Sen ska det även finnas ett hostel i Breckenridge om jag inte minns fel, minns dock inte namnet. Att bo på hostel så länge som ni tänkt vara där är väl inte så kul kanske.. dock allt jag kan bidra med, hoppas ni hittar nåt!

eERIKA

Ny medlem
vi e 2 tjejer som oxå letar boende. har lite länkar men inga i huvet jus nu. verkar vara lättare att hita boende ju fler man är, har ni lust å hooka. när drar ni? vi drar i slutet av jan/början av feb, blir borta i 2 månader. börjar bli lite sent att hitta boende nu så nu söker vi gärnet!!

OlofM

Medlem
Tjaba.. ska dit med. hade sjukt drygt att hitta boende jag med.

Fick tips av en gubbe att kika på www.vrbo.com , En sida där privat personer för lägga ut sina boenden.. Vi hittade ett där.

marialundin

Ny medlem
http://rentals.vaildaily.com/

även där kan ni hitta något, kolla under short term rentals.
bor själv i vail där det är extremt svårt att hitta någonstans att bo,
även fast man tänkt stanna hela säsongen.

men något borde ni absolut hitta. lycka till.

Bags

Ny medlem
Hej ! jag och tre tjejer till ska till breckenridge från decmber till februari. Är de nån som ska dit smatidigt som har lust å dela boende??

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp