Boende för säsongen, platser lediga, Sölden!

AGunnarson

Ny medlem
Hej!
Jag och Jennie har löst en prisvärd våning precis utanför centrala Sölden med plats för 4 personer. Vi söker därför 1-2 roomies att dela boendet och säsongen med. Vi åker ner från Göteborg i början på december och planerar stanna till slutet av april.

Är du sugen på skidåkning och att dela trevligt sällskap så hör gärna av dig via pm så delger vi lite mer info.

Hälsningar
Axel och Jennie

Hej!
Jag har planerat att åka ner till Livigno ungefär samtidigt som ni och undrar om det möjligt att jag skulle kunna samåka med er till Sölden? Jag har planerat att åka den nionde men skulle kunna skjuta på det om det öppnar upp möjligheter för samåkning med er.

Med vänliga hälsningar

Alarik Lyttkens

AGunnarson

Ny medlem
Hej!
Jag har planerat att åka ner till Livigno ungefär samtidigt som ni och undrar om det möjligt att jag skulle kunna samåka med er till Sölden? Jag har planerat att åka den nionde men skulle kunna skjuta på det om det öppnar upp möjligheter för samåkning med er.

Med vänliga hälsningar

Alarik Lyttkens
Hej!
Vi kommer resa ner med flyg följt av tåg. Så det blir i så fall att du samåker med något av de bolag vi bokat :)
Återkom gärna via pm om du undrar kring fler detaljer.
Hälsningar
Axel

Senaste inläggen

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp