Boende i Engelberg 21/22

ehellden

Medlem
Boende i Engelberg 21/22
Hej. Jag är grymt taggad på en ny säsong till vinter, som jag hoppas kommer fyllas med så mycket skidåkning som möjligt, spännande människor och magiska naturupplevelser. Finns det fler som intresserar sig för Engelberg och att gå ihop om att skapa en härlig bo-gemenskap? Skriv i tråden eller dm!
Bästa hälsningar,
Ellen (24) från Göteborg

SebT

Ny medlem
Boende i Engelberg 21/22
Hej Ellen,
Är också riktigt taggad på att göra en säsong i just Engelberg och kan mycket väl tänka mig att ta del i en bo-gemenskap!

Hälsningar,
Sebastian (26) från Örebro

Runaway

Medlem
Boende i Engelberg 21/22
Hej! Har du redan hittat boende i Engelberg än? :)
Hej. Jag är grymt taggad på en ny säsong till vinter, som jag hoppas kommer fyllas med så mycket skidåkning som möjligt, spännande människor och magiska naturupplevelser. Finns det fler som intresserar sig för Engelberg och att gå ihop om att skapa en härlig bo-gemenskap? Skriv i tråden eller dm!
Bästa hälsningar,
Ellen (24) från Göteborg

CarlMartin701

Ny medlem
Boende i Engelberg 21/22
Hej,
Låter helt klart som en bra idé! Hur är det med boende, börjat titta?
Hör gärna av er för vidare diskussion.

Hälsningar,
Martin (28) Helsingborg

FeliciaB

Ny medlem
Boende i Engelberg 21/22
Hej! Jag är också ute efter boende och delar gärna! Jag är flexibel och kan tänka mig både hela säsongen men även under bara december. Hör gärna av dig om det låter intressant!

Hälsningar,
Felicia

ehellden

Medlem
Boende i Engelberg 21/22
Hej! Jag är också ute efter boende och delar gärna! Jag är flexibel och kan tänka mig både hela säsongen men även under bara december. Hör gärna av dig om det låter intressant!

Hälsningar,
Felicia
Hej! Vi har nu hittat en lägenhet och den är dessvärre redan fylld. Hoppas vi ses i Engelberg ändå!

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp