Boende Verbier säsongen 21/22

felixlaurent

Ny medlem
Hej! Vi är två killar på 20 år från Stockholm som planerar att spendera säsongen 21/22 i Verbier! Vi har lyckats fixa jobb båda två, men har det kämpigt på boendefronten. Det verkar ju enklare att hitta om man är lite fler, så om det är några som har ett boende med två platser att fylla eller vill gå ihop och leta är det bara att höra av sig! Hoppas vi hörs!

Hoppilandlinus

Ny medlem
Jag tänker också åka ner till Verbier i vinter. Jobbar på att hitta boende men jobb är klart! Jag är gärna med o letar lite större boende tillsammans :)

Jag kommer jobba som bartender där nere så spenderar förmodligen de flesta dagarna i backen och de flesta kvällarna i baren så kommer vara enkel att bo med.

Ebba Sandros

Ny medlem
Hej! Vi är två killar på 20 år från Stockholm som planerar att spendera säsongen 21/22 i Verbier! Vi har lyckats fixa jobb båda två, men har det kämpigt på boendefronten. Det verkar ju enklare att hitta om man är lite fler, så om det är några som har ett boende med två platser att fylla eller vill gå ihop och leta är det bara att höra av sig! Hoppas vi hörs!
Hej, jag och min kille går gärna ihop om det fortfarande är aktuellt. Vi planerar också en säsong i Verbier, men boende var ingen lätt grej i år.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp