Boende whistler 2012!

shiit_break

Ny medlem
tjo alla snö älskare, de e så att jag o 2 vänner bestämt oss för att åka till whistler Kanada denna säsong mellan december - maj,.

och funderar lite på boende och därför frågar fona whistler besökare om tips på ett bra boende hade varit hur sweet som helst om ni hade nåt nr eller liknande ! shululu

dealis

Ny medlem
Tja jag ska också dit behöver boende drar samma tid avslutar Hawaii för surf!

Hör av dig om i är sugna på at dela något!

Danne

Tja!
JAg var där förra säsongenm, och ska dit igen! Planerar att åka tillbaka 1 december i år hör av dig om du har nått boende eller om du är sugen på att dela / Emil

hannam

Ny medlem
Hej! är det någon som har en sovplats över i frebruari så är jag mkt intresserad ! :)

corneliasj

Ny medlem
dealis sa:
Tja jag ska också dit behöver boende drar samma tid avslutar Hawaii för surf!

Hör av dig om i är sugna på at dela något!

Danne
Vi är två tjejer som ska ner i november och delar gärna på boende med flera!! Är du fortfarande sugen?

emanuel

Ny medlem
Tja, jag ska till dit i februari/mars(förmodligen efter Vasan). Jag kommer att flyga från LA, någon som vet vart jag får tag i biljetter enklast?
Jag behöver även någonstans att bo under en till två veckor, några förslag?

Senast ändrad:

vit

Ny medlem
Hej,
har ett stort dubbelrum i Whistler som jag vill hyra ut i november.
Antingen själv för 500 CAD eller 750 CAD för 2.
Det ligger i Alpine meadows ca: 10 min med bussen in till village.
Adressen är:
8083 Parkwood Drive,
Whistler,
BC
V0N 1B8

Perfekt om du inte har något eget boende och du vill leta boende och jobb på plats. Övriga huset bor det ett par engelsmän som har varit där många säsonger och har koll.
Hör av er på xxjacobxx@hotmail.com eller 0730-332848

/Mvh Jacob

shiit_break

Ny medlem
vit sa:
Hej,
har ett stort dubbelrum i Whistler som jag vill hyra ut i november.
Antingen själv för 500 CAD eller 750 CAD för 2.
Det ligger i Alpine meadows ca: 10 min med bussen in till village.
Adressen är:
8083 Parkwood Drive,
Whistler,
BC
V0N 1B8

Perfekt om du inte har något eget boende och du vill leta boende och jobb på plats. Övriga huset bor det ett par engelsmän som har varit där många säsonger och har koll.
Hör av er på xxjacobxx@hotmail.com eller 0730-332848

/Mvh Jacob
vi blev lite fler än 2 snarare 6 och har ett boende nu, men tack ändå!=)

Hulteen

Ny medlem
Tjo ! Ska dit i Januari ! Åker själv, ingen som har något boende man kan hyra in sig på eller tips om liknade ? !

/Erik

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp