Bra bräda?

Rebecka

Ny medlem
Tja!
Jag ska köpa en longboard men är väldigt ny på detta så vet inte riktigt vad jag ska ha för någon. Jag har kollat runt en del och snackat med en från bordlife.se som har en bräda han rekommenderar till en person som mig, nybörjare, inte säker på att jag kommer fortsätta och till ett hyfsat pris. Brädan han rekommenderar är en från Bareknuckle med Cadillac hjul 74mm80a och gunmetal 180 mm truckar, den är praktiskt taget som ny säger han och för den vill han ha 1300 kr. Dock säger detta mig nästan ingenting så tänkte kolla om det är ett vettigt pris för en sådan bräda eller om man ska satsa på något annat? För har kollat lite på andra begangnade brädor också, Sector 9 mestadels men återigen så vet jag inte så mycket om vad som passar en nybörjare, så vore schysst med lite hjälp på traven! : D

Ifall de finns andra märken ni rekommenderar skriv dem gärna! : )

Rebecka

Ny medlem
Okej, vilken tror du är bäst av den och bareknuckle brädan? Eftersom dom kostar nästan lika mycket ; )

Senast ändrad:

Rebecka

Ny medlem
Den är förmodligen såld nu.... Men jag har kollat på 3 andra brädor, en kahlani surf, en Paris longboard och en longboard arbor Kelly slater signature va tror ni om dem?

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp