Coca cola kran

S_Geust

Ny medlem
Coca cola kran
jag har en lite halv dum fråga att vet nån vartifrån man får typ nån coca cola kran som man har i barer o resturanger
(det är inte jag som ska ha den utan en kompis) vad kostar en sån? vet nån?
;)

vad väger en kran?
är det svårt att fylla en sån?
KYL GÅR OCKSÅ BRA!

hyllengren

Ny medlem
Coca cola kran
asså de går ju att köpa en vanlig handfatskran på biltema tillsammans med lite andra tillbehör, å sen kopplar du bara in dig på the international cola pipeline som går genom ledningar under alla hus. det är ju förstås olagligt utan tillstånd men googla lite så ska du se vad man behöver för delar.

många har ju fixat så att de kan få sprite om de vrider på kallvattenkranen och cola i den andra, fast de kräver ju lite mer avancerade modifikationer

PeeGee

Medlem
Coca cola kran
Fråga Zlatan, hans kran är ju större än kockumskranen! Där bör du hitta lite coca! fast ja vet dock inte hur ofta han är på barer o restauranger :(. Fast Zlatan är inte billig! Är inte så kunnig i den branschen, någon annan vet kanske va han kostar? Om han är lätt att fylla vet jag inte, du får nog prova dig fram, finns ett hål där bak om jag inte minns fel.

23281_124031480953916_8143_n.jpg

Senast ändrad:

hillarn

Ny medlem
Coca cola kran
Jag har en ölkran hemma som du kan få köpa, det är nog bara för dig att fylla en tunna med cola sen dra slangar från den till colan. :)

Axel-br

Ny medlem
Coca cola kran
Vilka noobs som inte vet vad han menade med kran, ser ni aldrig på tv? Det skulle vara coolt med en såndär kyl, jag undrar också vart man kan köpa en sån... Men tycker ni att det är Okej att ha andra dricker än cola i en colakyl? Tex energi dryck osv

CookieMonster

Aktiv medlem
Coca cola kran
Axel-br sa:
Vilka noobs som inte vet vad han menade med kran, ser ni aldrig på tv? Det skulle vara coolt med en såndär kyl, jag undrar också vart man kan köpa en sån... Men tycker ni att det är Okej att ha andra dricker än cola i en colakyl? Tex energi dryck osv
mm, man är ju thug om man dricker mycket energidryck!

ThomasE

Medlem
Coca cola kran
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp