coork 180 frågetecken

coork 180 frågetecken

såg en as gammal film på lolo favre..(heheh) Ser ut som de är en cork 180 vid 1.04 typ. ville ba kolla med er lite kunnigare om de verkligen är det.. hähä! =)

mbw

Ny medlem
coork 180 frågetecken
det där är fan true shit! fan vad fet film annars:D

porky

Ny medlem
coork 180 frågetecken
skit gammal diskussion om just denna, och cork 180 går inte

avillberg

Ny medlem
coork 180 frågetecken
sök i forumet så lär du hitta någonting om detta, har för mig att JWester skrev något inlägg om just cork180!

MaxHemmingsson

Ny medlem
coork 180 frågetecken
Av: porky | Idag 18:30 Citera
skit gammal diskussion om just denna, och cork 180 går inte

Tack, denna diskussion har fan gått i forumet sen jag vet inte när, och alla har redan sett den där filmen^ så börja snälla inte ta upp det här igen!

yungkilla

Ny medlem
coork 180 frågetecken
vad är det som gör att den här inte räknas som cork 180 porky ?
sjukt snyggt vare iallafall!

Linoos

Medlem
coork 180 frågetecken
hört att det är fysiskt omöjligt men han gjorde det ju fan sjukt nice va den :D

P

pnntus

Guest
coork 180 frågetecken
Somsagt, det är fysiskt omöjligt, gå in och läs JWesters mega inlägg om detta!!!;)

SteezeKing

Ny medlem
coork 180 frågetecken
Har för mig att detta har diskuterats förut, om jag minns rätt så sa Jacob Wester att det inte gick att göra en cork 180 för att om man ska göra cork så måste man minst göra en 3:a. Kommer inte ihåg riktigt värför men som sagt detta har diskuterats förut, finns säkert i någon annan tråd.

Beengan

Ny medlem
coork 180 frågetecken
de där klippet är sjukt gammalt:P och det går som sagt inte att göra en cork 180 eftersom man måste snurra minst ett helt varv runt sin egen axel för att komma ur en cork. de där är nåt annat han gör som ser ut som cork men sjukt är de iaf:)

coork 180 frågetecken
hahah ja ..... men mitt syfte med tråden är inte att börja en ny diskussion om cork 180...
Såg bara så sjukt coolt ut de där han gjorde på filmen så ville att ni skulle se den :P

jeppenator

Aktiv medlem
coork 180 frågetecken
Ryktena går om att Phil Casabon också har en cork 180 filmad i år med level 1... Ser fram emot att se om det stämmer!

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp