Corn session i Hammarbybacken!

SverigeTomten

Ny medlem
Highest air! Fett! Jag ska lätt vara där alltså. Nu jävlar får ni se en flygande tomte, höhö!

Kom ihåg, "som man laddar, får man flyga"

EricH

Medlem
Är det bara jag som inte kommer in på sidan på skistar?? Är det bara corner? Man kan fortfarande köra rails också eller?

paffare

Ny medlem
"Idag börjar byggnationen av cornern" stod det på bloggen i förrgår. Idag såg jag inga spår av en corner när jag var i bajenbacken.

Senast ändrad:

SverigeTomten

Ny medlem
paffare sa:
"Idag börjar byggnationen av cornern" stod det på bloggen i förrgår. Idag såg jag inga spår av en corner när jag var i bajenbacken.
Jag var där igår, det är skrämmande hur backen ser ut just nu. Det är bara is alltihop!
Nästan inge snö kvar, hur ska de få upp en corner?

avillberg

Ny medlem
SverigeTomten sa:
paffare sa:
Jag var där igår, det är skrämmande hur backen ser ut just nu. Det är bara is alltihop!
Nästan inge snö kvar, hur ska de få upp en corner?
En backe har dom ju skrapat ner snön ifrån för att man skulle kunna ha den där skidtävlingen runt slottet.. finns en hel del snökvar från den högen så lär inte vara ont om snö direkt..

havreboll

Aktiv medlem
vet någon hur hela upplägget kommer vara.

är det bara en corner eller är det rails också. går liften och isåfall kommer det kosta något
är restaurangen öppen?

paffare

Ny medlem
Vore kul att se lite bilder och film! Var många som fotade och filmade såg jag. Men det kanske är lite för snabbt?

SverigeTomten

Ny medlem
Jag kom som högst nära 5an, gjorde mitt bästa men det räckte inte...

Vet någon om cornern står kvar i morgon? Jag ska fan sätta den där jäkla frontflipen som jag inte lyckades med idag.

Senast ändrad:

TVFreeBee

Ny medlem

Prisutdelingen från 2011! Det kommer även en film från hela finalen.
Jag tyckte det var onödigt att starta en ny tråd om Corn Session eftersom rubriken inte säger något år.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp