De snöar i stockholm

TedB

Ny medlem
Här på lidingö ligger det upp mot en dec nu... Men så är ju vi åxå bäst på allt

NiclasK

Ny medlem
ja bor på gränsen till vallentuna och här e de inte mer än 1 cm, så jag tror inte att dom leder

ALXX

Ny medlem
va just ute å lekte i snön i typ en timma fett skoj d e kanske 3-5 centimeter!!
imorn blir de railing med lite snö från östermaklms ip oxå

E_Jo

Ny medlem
Här i Täby har det precis slutat snöa, var nyss ute och satte spår i 2-3 cm knarrande SNÖ. Lite oroväckande bara att det är plusgrader... När snön väl kommit vill man ju att den ska stanna läänge

Alister

Ny medlem
I nacka ere typ2-3 cM! gjort en snöbolloch åkt skidor ^^ imorrn ska jag plocka fram railen å kolla omm an fårihop till en kick till den! :D

MBurestam

Ny medlem
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nu så kom det äntligen, lite snöööö, fan va skönt, nuere bara å tok satsa då :D:D:D

jeppenator

Aktiv medlem
HAHA FAN DÅ d va snö i mora för en månad sen men nu e d borta å så snöar det i sthlm :( suck att man kan längta så mkt efter snö!! ps. kolla in på www.gesundteam.se för å se vad vi håller på me i mora kommun:p hare fint alla jibbers å snöälskare

jusstefan.. nu när du ändå läser detta kan du ju passa på å ta en titt i Sveriges egen tomtes fotoalbum.. hört att han har en clean studsmattebild där de inte finns snö.. tror han står på en skateboard.. dagens sthlmare asså..

Senast ändrad:

Alister

Ny medlem
den kommer på måndag ksulle det bli fett kalt upp till (ner till) 10 minus grader uppåt.
dock varmare här nere :(

yeah

Ny medlem
här i bromma finns det snö. igår byggde lite hopp o satte upp en rail, sen körde några kompisar på en handrail, men dålig som man är tittade man bara på..

Alister

Ny medlem
Fan vad grymt ;)
Nah, omjag orkar idag så ska jag plocka fram min rail å kolla om man har skillsen kvar (H)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp