De tre bästa snowboardfilmerna de senaste fem åren?

Har inte varit intresserad av snowboard filmer sedan RobotFood´s dagar och undrar vilka de senaste årens bästa filmer är? Gillar blandad åkning men inte för mycket rails och park och gärna där musiken också är varierad. Gillade AfterBang skarpt då den gjorde snowboardfilmerna roliga att titta på.

rennemark

Ny medlem
Go'kväll!

Till att börja med måste jag ju fråga om du sett "The art of flight" med bl.a. Travis Rice? Det är en film i en helt egen klass och jag har aldrig sett något fetare än den. Om nån har en annan film som är värre så får ni mer än gärna säga till!

Annars är Isenseven ett riktigt soft gäng med sköna låtar och riktigt nice redigering samt filmning. Dom har ett antal filmer så bara gå in på deras hemsida isenseven.de och spana in dom!

Överlag annars så är de mest kortare filmer jag hittat men RK1 har en soft film på Vimeo. Se länken!!!

Skål!

Senast ändrad:

Thomsson

Ny medlem
The airblaster movie. Sjukt skön, good vibes och no pressure att sätta tricks. De drar till olika resorts i USA, Kora och Japan.

filopp

Ny medlem
Art of Flight är given ;)
That's it, that's all är ocksà schysst och Follow Me Around är en av mina favoriter iaf.

Samuelelel

Ny medlem
- Art of Flight
- That's it that's all
- Capita: Defenders of Awesome
- Forum: Vacation
- Lets go get lost (Isenseven)
- Horgasm, a love story

Senast ändrad:

Christer_H

Medlem
- Art of Flight
- Deeper - Jeremy Jones
- Further - Jeremy Jones
- First descent

Både skidor & snowboard.
- Solitaire - Sweetgrass productions

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp