Det ekonomiska stödet för seriösa människor

E

erikkarl

Guest
Om du behöver ett lån, och förnekade i banken och du vill göra ett lån för dina mål med lätthet. Oavsett din ekonomiska situation. Vi erbjuder handelskrediter, lån och annan personal Medunarodni lan.Os ger kredit associations- eller rješenje.Plus oro mycket överkomligt pris, kontakta oss, är välbefinnande vår tillfredsställelse! Tack. För ytterligare information, kontakta mig Tillgänglig: SPAM

E

erikkarl

Guest
Ja det är allvarligt och vi är ärliga med folk allvarliga.

E

erikkarl

Guest
Varje med dessa tankar, men våra tjänster i samarbete med BNP Paribas och andra institutioner kommer Swedbank.
Vårt huvudkontor är i Frankrike.

Avstängd?! Det här kunde ju blivit en klassisker. Ett bevis på att google translate alltid är en dålig idé när man ska försöka lura folk på pengar i andra länder.

"...men våra tjänster i samarbete med BNP Paribas och andra institutioner kommer Swedbank"

Går man på nåt sånt här så förtjänar man att förlora sina pengar.

farsan56

Medlem
Vad är det här? Avstängd! Jag skulle ju precis ta kontakt för en låneansökan. Hade tagit fram kontonummer och allt.
Så nu kan jag alltså inte köpa nya lagg, pjäxor, stuga i fjällen, byta bil och renovera huset.
Jag som blev så glad. Nu tänker jag sitta här och vara bitter och inåtvänd resten av dan.

Eller?
Gött o starta upp veckan med en sån tråd.

Ha de "Lånetorsken"

Anzom

Aktiv medlem
erikkarl sa:
Om du behöver ett lån, och förnekade i banken och du vill göra ett lån för dina mål med lätthet. Oavsett din ekonomiska situation. Vi erbjuder handelskrediter, lån och annan personal Medunarodni lan.Os ger kredit associations- eller rješenje.Plus oro mycket överkomligt pris, kontakta oss, är välbefinnande vår tillfredsställelse! Tack. För ytterligare information, kontakta mig Tillgänglig: SPAM
"Annan personal" "plus oro". Han vet vad han ska trycka på. Var ett tag sen någon sist använde rješenje bland mina kompisar.

JoinRewert

Ny medlem
Som jag vet din situation. Det händer så allting kommer att dyka upp, men gråt. Då är han redo även att ge den sista tröjan som en pant. Men rusar inte för att kontakta bondehuset. Jag letade efter mig själv var att ta ett lån till ett barn och läsa om ett nytt lånformat utan att kontrollera kredithistoriken SPAMLÄNK BORTTAGEN. Kan till dig närmar dig.

Senast redigerad av en moderator:

Mountain_Man

Ny medlem

@JoinRewert

Your text is certainly interesting but totally incomprehensible. In order to spread your unique message, I have therefore taken Google Translate to help and translated into English.

As I know your situation. It happens so everything will pop up, but cry. Then he is ready to give the last shirt as a mortgage. Men do not rush to contact the farmer's house. I was looking for myself to take a loan for a child and read about a new loan format without checking the credit history. Can dig to approach you.

/MM

Senaste inläggen

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp