Ditt bästa köp ?

Ashtraymofucku

Aktiv medlem
Ditt bästa köp ?
En Gopro hero för 700kr! Samt ett par Salomon rocker 2 med sth 14 bindning för 5700 med frakt, sjukt nöjd!

LuxLuthor

Medlem
Ditt bästa köp ?
Sprillans nya och omonterade Armada JJ 185 + skabbiga, men fullt fungerande Salomon STH 16 för 3200 spänn. En bra bit under halva priset. Tack för affären, Jet.

jet

Aktiv medlem
Ditt bästa köp ?
LuxLuthor sa:
Sprillans nya och omonterade Armada JJ 185 + skabbiga, men fullt fungerande Salomon STH 16 för 3200 spänn. En bra bit under halva priset. Tack för affären, Jet.
Trevligt att göra affärer med dig! :) Dom pengarna fick finansiera ett wap kit till min nya Ski Doo Freeride 137 -12 som jag fick för ett mycket trevlig sommarpris och som hämtas upp nästa måndag.

tukk

Ny medlem
Ditt bästa köp ?
köpte Head Supershape på Roupéz sommarutförsäljning, för 4495:-!

www.skidshop.se

pce

dunderpungn

Ny medlem
Ditt bästa köp ?
K2 domain 2011-2012 med marker squire 11 för 2000 (halva priset) helt nya på stadium !

Senast ändrad:

ChalleF

Ny medlem
Ditt bästa köp ?
Bästa köpet jag har gjort måste ha varit när jag köpte min LINE Mastermind i vintras! Inte för att det är en super bra skida eller liknande, utan för att både mina och min kompis gick sönder så vi fick köpa upp oss till ett par Armada AR7:or för endast 900:- ! Bästa skidan jag har haft så uppköpet blev därmed mitt bästa köp!

Senast ändrad:
D

Deleted member 117581

Guest
Ditt bästa köp ?
Byggde en helt komplett speldator för drygt 3.5 k!
Den är både cool(Läs: Kall) och snabb!

Sveda

Medlem
Ditt bästa köp ?
Köpte ett par HEAD GTO för 15000 på NK - Ja rätt dyrt men det snygga biträdet övertalade mig, hon hette Stina, vääldigt trevlig, lång och sportig. Vid kassan erbjöd jag mig att bjuda henne på middag samma kväll, just denna kvällen skulle inte funka men hon tog mitt nummer och två dagar senare hörde hon av sig, vi bestämde att vi skulle ses på ett fik. Jag kan inte minnas vad fiket hette men det ligger mittemot Riche, vi tog en varsin dubbelespresso och brownie, hon var inte så öppen med sig själv till en början men sedan tycker jag att hon delade med sig och bjöd på sig själv med både det ena och det andra! Nåväl, senare samma natt så låg hon fastbunden i min 200-säng med gagball i munnen samtidigt som mina två inhyrda små balinesiska dvärgar matade hennes hål med olja och hon njöööööt! (Jag med)... Ungefär ett år senare skriver jag detta och sedan dess har vi haft många trevliga stunder, både med och utan gag-ball, nu är vi ett par och ska hitta en nice lägenhet att flytta ihop i. Ja - jag har även blivit utsatt av gag-ballen men jag tror att hon njuter av det lite mer, så nästa gång ni går på NK-sport så kan ni säga hej till Stina och hälsa från Sveda. Ajuste, denna tråd handlade om mitt bästa köp, förutom 15k på skidor gick balineserna, fikat och lite annat så som olja och matriel på ungefär 4500, dessa ~20k är mina lätt mest välspenderade pengar och därmed mitt bästa köp!

JBook

Medlem
Ditt bästa köp ?
Sveda_och_verk sa:
Köpte ett par HEAD GTO för 15000 på NK - Ja rätt dyrt men det snygga biträdet övertalade mig, hon hette Stina, vääldigt trevlig, lång och sportig. Vid kassan erbjöd jag mig att bjuda henne på middag samma kväll, just denna kvällen skulle inte funka men hon tog mitt nummer och två dagar senare hörde hon av sig, vi bestämde att vi skulle ses på ett fik. Jag kan inte minnas vad fiket hette men det ligger mittemot Riche, vi tog en varsin dubbelespresso och brownie, hon var inte så öppen med sig själv till en början men sedan tycker jag att hon delade med sig och bjöd på sig själv med både det ena och det andra! Nåväl, senare samma natt så låg hon fastbunden i min 200-säng med gagball i munnen samtidigt som mina två inhyrda små balinesiska dvärgar matade hennes hål med olja och hon njöööööt! (Jag med)... Ungefär ett år senare skriver jag detta och sedan dess har vi haft många trevliga stunder, både med och utan gag-ball, nu är vi ett par och ska hitta en nice lägenhet att flytta ihop i. Ja - jag har även blivit utsatt av gag-ballen men jag tror att hon njuter av det lite mer, så nästa gång ni går på NK-sport så kan ni säga hej till Stina och hälsa från Sveda. Ajuste, denna tråd handlade om mitt bästa köp, förutom 15k på skidor gick balineserna, fikat och lite annat så som olja och matriel på ungefär 4500, dessa ~20k är mina lätt mest välspenderade pengar och därmed mitt bästa köp!
tror du vinner, tänkte säga mina smith I/O från ebay men jag låter väl bli då.

Itzak

Aktiv medlem
Ditt bästa köp ?
Armada pipe cleaner 08/09 med Salomon sth 16 som hade blivit shredade i pist (ej park) knappt 2 veckor för 1500:-
(Nypris cirkus 7500:) najjan!!

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp