DNA-Spin

MarkusO

Aktiv medlem
DNA-Spin
Nu var det ett tag sen jag spelade, men jag har för mig att det högsta resultatet jag uppnådde var:

164 520p

på fem åk alltså. Det är i alla fall den bästa poängen bland skärmdumparna jag har. På ett åk tror jag att jag landade på typ 37000 eller nåt sånt som mest.

lleberg

Ny medlem
DNA-Spin
Jag har satt en triple d-spin.. men det är itne värt det.. man hoppar alldeles för långt, så man inte får till ett andrahopp..

Så man drar på en dubble backflip.. man hoppar kort och får med sig fart.. Men man förlorar ju kanske 1900 poäng.. jämnfört med en dspin 900.. Men poängen tjänar man på att grabba. ;)

MarkusO

Aktiv medlem
DNA-Spin
Det är ju bara att hoppa runt. Typ fyra pluppar och sen poppa.... Men man tappar ju fart förstås.

bjorte

Medlem
DNA-Spin
På motionplayground har jag klarat 10 varv med landning. Och fallit av crash and burn med skidorna på. Alltså, när man kommit ner från backen, så tar banan slut och der är ett oändligt fritt fall.

Bo87

Medlem
DNA-Spin
mm det är så soft :DDD när jag klarade crash & burn första gången nuddade jag typ marken 2 ggr, fick zooma som fan för att se marken, hehe :D har du provat attgöra 4 framåtvolter på marken då? det går typ inte att landa 4 bakåtvolter :P

OlofM

Medlem
DNA-Spin
Ofta man räknar poäng=))
När man gör 1080 på det, står det 1080 för nån då?
mej står det alltid 900 och sedan 100
Jag ha gjort tre backflips på dna=))

S

sesor-n-snug

Guest
DNA-Spin
Fick 13987 i Bigjump, sen triple frontflip tailseam över "4"

holma

Ny medlem
DNA-Spin
det är rå kul att åka in fakie i det man tar bara
och håller in space just när man startar och samtidigt hålle in vänster eller höger pil till typ 2 blå prickar och sen så släpper man och vola så åker man faiki in till hoppet och gör en Zero spin

S

sebbes

Guest
DNA-Spin
mitt rekord är 159000 på fem hopp, 38000 på ett., det beror på vilken gren också..

J_kihlstrom

Medlem
DNA-Spin
Hur fan får ni över 100 000???????
Och på motionground, hur fan gör man 11 bakåtvolter???

ha det

/Jocke

wuchi

Ny medlem
DNA-Spin
har fått rätt mycke i highscore...men hur kommer man till de andra grenarna? har inte fattat de...

MaddAss

Ny medlem
DNA-Spin
man går in på en http://www.dnaspin.cjb.net. där kan man spela alla andra banor och ha andra gubbar och andra skidor (inkl. de fruktansvärda snowbladsen som inte går att spela med!). hittade den sidan idag faktist, så grymt mycket roligare när man har spelat den "vanliga" 10 000 ggr...

jag har haft lite problem med sidan så funkar inte länken, prova senare igen.

S

sesor-n-snug

Guest
DNA-Spin
på ett hopp blev det ca 29500. på fem hopp var det cirka 105600

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp