Blidee
Medlem
Kände att detta var värt att re-posta...
http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php?t=183657
Kommer äta upp min plånbok!
http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php?t=183657
Kommer äta upp min plånbok!
Uuuhm. Va?RichardL sa:DPS gillar ju inte sväng eller är det bara Noljas som inte gillar det? Hur skall det gå för Noljas nu då?
Eder Richard
Det jag är mest nyfiken på är hur den klarar uppkörd och stökig snö i högfart, att den kommer äga i allt mjukt tar jag för givet...Nojlas sa:Är sjukt taggad på att provåka den här skapelsen. Shapen med den brutala rockern verkar sjukt intressant i mitt tycke. Känns som en sjukt grym one-quiver-ski.
Lovar att skvallra lite om jag får tag på mer info efter ISPO...![]()
Har för mig att dom görs i Alaska.Martok sa:Vart tillverkar DPS skina skidor? och hur mkt billigare kan man få dom på pre-order?
Tror det var $795 for pure, och valfri farg. Bra deal!Carled sa:Jag försöket hitta pre-order priser från i somras men den länken/sidan är nere. Dock kunde man få ett par Hybrids för $575 om det säger dig något. Tror Pure var 100-150$ dyrare. Och att man kan välja färg utan extra kostnad.
Tull och frakt står på hemsidan!Martok sa:Har nån någon aning hur mycket de kommer bli med tullsats och allt?
snacka med nojlas...telistomas sa:Tja
Är det någon vet vart man ska vändas sig till för att få tag i ett par DPS skidor
Lr så beställer du direkt från DPSPNyberg sa:snacka med nojlas...telistomas sa:Tja
Är det någon vet vart man ska vändas sig till för att få tag i ett par DPS skidor
jag försökte få till ett groupbuy för 2 år sedan. Då var det genom alpingaraget och man kunde köpa vilken skida man ville i deras sortiment till ett ruskigt bra pris... ytterst få nappade..men får hoppas att detta går bättre dåAKvS sa:Har försökt få kontakt med Nojlas men han verkar ha fullt upp.
Jag mailade med DPS kille i Europa och han påstod att det inte skulle vara någon pre-season-sale men jag är rätt sugen på att vänta till maj/juni och se vad som händer.
Kanske dags att styra upp freerides (mig veterligen) första group-buy? Vem vill inte ha DPS 112?
Minns att du startade ett ambitiöst projekt.PNyberg sa:jag försökte få till ett groupbuy för 2 år sedan. Då var det genom alpingaraget och man kunde köpa vilken skida man ville i deras sortiment till ett ruskigt bra pris... ytterst få nappade..men får hoppas att detta går bättre dåAKvS sa:Har försökt få kontakt med Nojlas men han verkar ha fullt upp.
Jag mailade med DPS kille i Europa och han påstod att det inte skulle vara någon pre-season-sale men jag är rätt sugen på att vänta till maj/juni och se vad som händer.
Kanske dags att styra upp freerides (mig veterligen) första group-buy? Vem vill inte ha DPS 112?![]()
Är intresserad av att köpa 2-3 par skidorAKvS sa:Minns att du startade ett ambitiöst projekt.PNyberg sa:jag försökte få till ett groupbuy för 2 år sedan. Då var det genom alpingaraget och man kunde köpa vilken skida man ville i deras sortiment till ett ruskigt bra pris... ytterst få nappade..men får hoppas att detta går bättre dåAKvS sa:Har försökt få kontakt med Nojlas men han verkar ha fullt upp.
Kanske dags att styra upp freerides (mig veterligen) första group-buy? Vem vill inte ha DPS 112?![]()
Jag tycker vi gör ett försök till...
Vilka är sugna? Lägg till er i listan så ser vi hur många vi kan få ihop.
AKvS: 1 par
Är det bara 112'an vi snackar om eller även andra modeller? Isf skulle ett par Lotus 120 vara väldigt intressant.telistomas sa:Är intresserad av att köpa 2-3 par skidorAKvS sa:Minns att du startade ett ambitiöst projekt.PNyberg sa:jag försökte få till ett groupbuy för 2 år sedan. Då var det genom alpingaraget och man kunde köpa vilken skida man ville i deras sortiment till ett ruskigt bra pris... ytterst få nappade..men får hoppas att detta går bättre då![]()
Jag tycker vi gör ett försök till...
Vilka är sugna? Lägg till er i listan så ser vi hur många vi kan få ihop.
AKvS: 1 par