Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Duved utan bil?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nisse_o" data-source="post: 585439"><p>Hej!</p><p>ska upp och göra min första säsong i åre i vinter.</p><p>Jag sitter och funderar på om jag verkligen ska ta bilen upp (80mil och en 900 med 30k mil på nacken och en starkt begränsad budget för vinterdäck)</p><p>Jag ska bo på staffhotel i duved och undrar härmed hur lätt det är att ta sig till och från Åre efter det att skidbussarna slutat gå?</p><p>jag har inte fått tag på något jobb ännu och det känns riktigt rötet om jag måste tacka nej till något för att arbetstiderna inte stämmer me busstabellen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nisse_o, post: 585439"] Hej! ska upp och göra min första säsong i åre i vinter. Jag sitter och funderar på om jag verkligen ska ta bilen upp (80mil och en 900 med 30k mil på nacken och en starkt begränsad budget för vinterdäck) Jag ska bo på staffhotel i duved och undrar härmed hur lätt det är att ta sig till och från Åre efter det att skidbussarna slutat gå? jag har inte fått tag på något jobb ännu och det känns riktigt rötet om jag måste tacka nej till något för att arbetstiderna inte stämmer me busstabellen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Duved utan bil?
Tillbaka
Topp