Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Duved utan bil?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 585512" data-attributes="member: 58560"><p>Jag bodde på staff förra säsongen och hade trasig bil från början av januari till mitten av mars...</p><p></p><p>Va iofs arbetslös så behövde inte ta mig in till stan på bestämda tider, men skidbussarna funkar ju riktigt bra, dom vanliga bussarna går inte så jätte ofta och när det inte funkar så blir det taxi vilket går på ca 200kr (om man inte råkar fjäska sig till superduper snäll taxa och åker för typ 120kr)</p><p></p><p>Så jag säger bil varje dag i veckan, men se till att ha vettiga vinterdäck iaf för det är snö på vägarna ända fram till slutet av april :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 585512, member: 58560"] Jag bodde på staff förra säsongen och hade trasig bil från början av januari till mitten av mars... Va iofs arbetslös så behövde inte ta mig in till stan på bestämda tider, men skidbussarna funkar ju riktigt bra, dom vanliga bussarna går inte så jätte ofta och när det inte funkar så blir det taxi vilket går på ca 200kr (om man inte råkar fjäska sig till superduper snäll taxa och åker för typ 120kr) Så jag säger bil varje dag i veckan, men se till att ha vettiga vinterdäck iaf för det är snö på vägarna ända fram till slutet av april :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Duved utan bil?
Tillbaka
Topp