Early bird skistar säsongskort

Är det bara på all star korten dom kör early bird priser? Verkar konstigt. Ska ha ett till hemsedal. Är jag försent ute?
Någon som har koll?

Peace!

Biegg_Omai

Medlem
Finns lokal kort men handlar mest om bofasta som kan köpa det genom lokala idrottsföreningen. När det kommer till bara Hemsedal kort tror jag att dom slutade sälja det redan den 15 september. Om jag var du skulle jag avvakta lite för att se vad för beslut som kommer på det möte som kommer att hållas imorgon gällandes säsongen som stundar. Det är kommunen, skistar, lokalsjukvården samt övriga näringslivet. Kan ju komma lite mer information vad som händer och sker med säsongen.

Gammel_Dansk

Aktiv medlem
Vanligt är det endast earlybird på skistar all fram till 15 okt. Dock körde dom early bird på både lokalt Hemsedal samt All till förra årets priser -15% rabatt fram till 15 augusti.
Men som sagt dom brukar bara ha rabatt på skistar all. Du behöver inte vara bofast för Hemsedal säsongskort.

Biegg_Omai

Medlem
Förtydligande från min sida, för att köpa genom lokala idrottsföreningen måste du vara skriven i Hemsedal. Generellt all eller Hemsedal kort kan du vara skriven var du vill och betala 50 procent mer. Ska du på säsong Prata med din arbetsgivare innan du köper kort!

Senaste inläggen

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp