EFTERLYSNING: Fel stav från Björkliden mot Riksgränsen

mkII

Ny medlem
Slänger ut en rejäl blänkare, har inget bättre forum att skriva i. Är i Riksgränsen under veckan och åkte igår i Björkliden. När jag hoppade av bussen tillbaka var en av mina stavar kvar tillsammans med en annan snarlik stav, dvs någon har antagligen fått med sig fel stav i Katterjåkk. Mina stavar är ett par svartröda K2 karbon teleskopstavar och den som var kvar med min ena är en svart/röd/metall Black Diamond teleskopstav. Bägge med lössnö-truger. Den jag fick med mig ser ut att ha varit med ett par säsonger och var inställd på ca 125cm. Om du känner att du råkat få med dig min stav eller vet någon som är här just nu som kan ha råkat få med den, hojta gärna!

clay

Ny medlem
Oj det var ambitiöst att försöka hitta denna. Lyckas du ska jag bjuda dig på en kaffe med tillhörande vetekrans :)

mkII

Ny medlem
clay sa:
Oj det var ambitiöst att försöka hitta denna. Lyckas du ska jag bjuda dig på en kaffe med tillhörande vetekrans :)
Drömmen! ;) haha har väl inga jätteförhoppningar och annars behåller jag väl detta omaka par men tänker att både jag och den andra personen antagligen inte befinner oss särskilt långt från varandra och hellre åker med sina egna stavar :)

Visitor

Ny medlem
Funkar det här så dubbar jag freerides forum till norra europas främsta, lycka till kompis!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp