El säsong 2006 - reskompisar?

Flopsie

Ny medlem
Återigen börjar det suga i tarmen efter snö och säsongarlivet. Tyvärr pluggar kompisarna så just nu står jag utan åksällskap, kanske vill du/ni också åka och har nått sjysst förslag?
jag är öppen för det mesta. Keep in touch...

cjskoog

Ny medlem
tja!
jag tänkte ta en paus i plugget o sticka ner till österrike (mer än så har jag inte planerat). just nu verkar jag vara i samma situation som dig, alla mina polare som är skidintresserade pluggar oxå o det verkar inte som om de tänkt sig att ta ett år off.

om du har några planer är det bara att höra av dig!

/christian

Elias-L

Ny medlem
Sitter i samma sits som du, alla kompisar i lumpen eller plugget... waste..

Är dock inriktad på franska alperna, stortrivdes i Chamonix när jag var där under påsk, stämningen i staden tilltalade mitt sthlms-hjärta, för till skillnad mot många alporter är det mera som en stad än en by.

Så styr kosan mot Frankrike hör av dig!

Kiszkiel

Ny medlem
Hej!!!!
jag vill så gärna ut och påumpa puder! jag e med, vore kul om man samlade ihop ett gäng som kan dela lägenhet!
min msn e kiszkiel@hotmail.com!
kramar

crustival

Ny medlem
jag e helt klart me oxå! ska till st anton o behöver folk att bo me eftersom mina polers inte vill åka en säsong till! min msn: crustival_wee@hotmail.com, alla som vill får höra av sej!

Stoerik

Ny medlem
Hejsan.
Säger samma sak som alla andra.
Säsong i Österrike står högt på prioritetslistan :D

Behöver också folk att dela lägenhet med.

Vi får kirra något

grodinge@hotmail.com

TrishStratus

Ny medlem
tja.

ja, nog bör man börja styra sin säsong redan nu.
jag är himla pepp på st.anton i år efter förra årets säsong i gasteindalen (östra österrike, reds anm.)
del i lägenhet o jobbkontakter är ju hett!

LawndartGustav

Aktiv medlem
jag vill osså nånstans, var vet jag inte men tror d lutar mot alperna då jag förmodligen inte har pengar till whistler iår igen =(

så med andra ord är jag öppen för förslag när det gäller ort och dela lägenhet =)

/Gustav

FinaLina

Ny medlem
Jag är sjukt sugen på en säsong i Bad gastein efter en underbar vecka där i vintras!
Alla kompisar pluggar eller jobbar, så jag har heller inget resesällskap.
Hade varit sjukt nice & vara några stycken som åkte tillsammans & hitta ngt boende att dela!
Hör av er!

FinaLina_86@hotmail.com

rydfjord

Ny medlem
Jag vill också ta vägen nånstans gärna österrike eller nått, funderade ett tag på att försöka få jobba åt langley i frankrike men efter att ha läst om deras verksamhet o hur de behandlar de anställda här på forumet blev jag aningen avtaggad.
Det vore ju så skönt att ha jobb o sånt innan man kom dit.
Att fixa en charmig gammal bil o bränna ner med vore ju inte helt fel.
Har lyckats spara en del slantar så att åka ner o bara åka i 2 månader är nog inge problem, får man jobb så är det ju bara att stanna längre.

A, ja om det är nån som hittar boende o behöver folk att dela hyra med ställer jag mer än gärna upp, österrike, frankrike, vad som helst igentligen.

hör av er. (rydfjord@hotmail.com)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp