Eluttag

Robbbin

Ny medlem
Eluttag
Vi är några av de lyckliga som ska upp till Åre på nyårsafton men inte har fått tag i stuga förrens den 1/01 -06 :) Till vår hjälp har vi en bil samt en värmefläkt. Problemet börjar redan där, för att få upp värmen så underlättar det med ett eluttag :) Nån som har lust att bjussa på ett uttag så vi slipper frysa ihjäl? Har ni även en lovely stugförfest så tränger vi oss mer än gärna på :)

Vi är ett trevligt knippe från Oskarshamn/stockholm förresten :)

bräda ftw.

sture-sson

Ny medlem
Eluttag
finns det ingen typ av camping i åreområdet. där finns d ju elurtag att hyra, och chansen att det finns duschrum och dyl. är ju stor.

H

hultanhasek

Guest
Eluttag
Vad hände med den gamla hederliga bivacken? Sovsäck och spade och granris. Sov skitgott uppe i Boden när vi Stockholmare hade slutövning i lumpen där.

Gräv mera!

Robbbin

Ny medlem
Eluttag
Tjoho!

Allt slutade med att vi övernattade i bilen på nyårsafton. Fick faktiskt tag i ett eluttag på nån parkering i centrala Åre. Varmt och skönt hade vi det iaf! TAck för tipsen!

larchii

Aktiv medlem
Eluttag
Jag bumpar upp den här tråden. Någon som vet om det finns eluttag på en parkering eller liknande i Åre.

Typ2 för elbil finns ganska mycket faktiskt, t.ex vid Åre Kyrka, Holiday, VM-8, parkeringen vid liften i Duved mm.

Ska du ha vanligt Schuko-uttag verkar det finnas 8st i Järpen.

Verkar finnas ett uttag i Undersåker på Åre Fjällsätra också. Hör väl till hotellet, så kanske främst är till för boende där.

Marresthlm

Ny medlem
Eluttag
Typ2 för elbil finns ganska mycket faktiskt, t.ex vid Åre Kyrka, Holiday, VM-8, parkeringen vid liften i Duved mm.

Ska du ha vanligt Schuko-uttag verkar det finnas 8st i Järpen.

Verkar finnas ett uttag i Undersåker på Åre Fjällsätra också. Hör väl till hotellet, så kanske främst är till för boende där.

Tack för svar!

Marresthlm

Ny medlem
Eluttag
En sann skibum har ju alltid en kofot i bilen redo att nalla från en p-stolpe
Exakt! Men om man vill skippa kofoten och hitta lite publika eluttag här och där, vet du några fina eluttag i Åre-trakten.
När jag var yngre så letade man upp kommunens julgranar som ofta lös så fint och lånade lite el mitt i natten när alla ändå låg och sov.. :)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp