En bra snowboardaffär i Göteborg?

towie

Ny medlem
någon som kan tipsa mig om vart jag kan hitta en bra snowboardaffär i Göteborg?

eddiebaboopa

Ny medlem
nocomply.se (även markbutik) ligger väl i gbg har jag för mig... typ bara burton men har man den läggningen är det ju perfekt!

A

aaaaaaaaa1231

Guest
Jo, hollywood har en del som schulle sa. Ligger på Södra Larmgatan.

krilleee

Ny medlem
finns T12 kvar så är ju den asshyst, ligger i det där stora shoppingcentret mitt i centrum. var där för något år sen och det såg skit najs ut:D
//kristofer

SebTorneus

Ny medlem
T12 är kvar, jepp. Ligger i femmanhuset i Nordstan. Sen har ju Concrete öppnat en ny affär, öppnade i somras. Är du vid den vanliga butiken (som ligger utanför Nordstan) fortsätt förbi nordstan, mot avenyn, ligger på Berzeliigatan 5. Du ser det från vägen. Sen finns det ju Hollywood Outlet på Backaplan/Hjalmarbrantingsplatsen. Tar du bussen dit så kliver du bara av på Hjalmarbrantings, sen går du bort från backaplan mot Kungälvshållet, alltså står du utanför donken ska du åt höger, upp för vägen. Ligger en lampbutik precis bredvid, + det är en stor banner ovanför! Det är dom jag vet om, Adams som ligger nära Hollywood finns ju också, sen Udénssport, dock lite krångligare att ta sig till. Men med spårvagn och så kliver du av på Olivedalsgatan, du kan ta 1,2,6 och 13 dit. Finns en annan hållplats du kan kliva av på så blire närmare, kommer inte ihåg vad den heter dock. Något med stigen tror jag. Butiken ligger iaf på Övre Husargatan 20, så kommer du uppifrån tar du åt vänster. Lite luddig förklaring kanske men, bor ju inte i Göteborg.

Glömde nämna att udéns och adams säljer mest skidgrejer, men kanske har brädor och sånt stuff också. Jag vet inte riktigt, värt att checka iaf.

Senast ändrad:
A

aaaaaaaaa1231

Guest
theseb, tror du tänker på Brunnsgatan. Den är närmast Udéns i alla fall.

PlunTzkY

Ny medlem
dom enda som finns är t12, hollywood, conrete
Inte så värst utbud på hardware nånstans egentligen, mest burtons alla modeller överallt, ganska tråkigt... men dom brukar vara schyssta på hollywood och concrete iaf

MountVenus

Ny medlem
Vill bara informera om att T12 inte säljer brädor eller tilbehör överhuvudtaget längre, bara kläder

towie

Ny medlem
så om man ska köpa en bräda, och behöver kunnig personal så... blir det till concrete?

A

aaaaaaaaa1231

Guest
Extreme Sports som är nyöppnad och ligger på Vasagatan har massa snowboards. Vet dock inte hur kunnig personalen är.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp