En förlåtelse till Adam

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Adam har startat mössmärket Screlf och i år startade han ett team där inte många av uppsalaborna kom med. Detta har lett till lite konflikter mellan åkare.

Som några har märkt har många i sunnerstabacken börjat åka skidor under namnet Flercs. Anledningarna till Flercs är mycket djupa och personliga och kommer aldrig förstås av folk utanför Uppsalakretsarna. Därför vill jag inte att folk som blivit upprörda över Flercs filmen och gruppen på facebook samt beteendet från flera av Flercs åkarna inte ska ta det som ett hat eller försök att förstöra Screlfs framgång. Allt har varit driv och brist på annat att göra.

Med den här tråden vill jag Ronnie säga förlåt till framförallt Adam Forsberg som tagit åt sig mer än vi menat med flercs. Sen vill jag också be om ursäkt till alla som stört sig på oss, samt till alla som uppfattat det som att vi riktat allt mot Adam(för jag har hört att folk reagerat på det).

Lycka till Adam och hoppas operationen imorgon går bra:). PÖZZZ

Edit. Här kan alla säga förlåt till honom ifall ni vill.

Senast ändrad:
T

The_teo

Guest
Jag förstår ingenting, någon som har lust att förklara så gott det går?

flerkz-thecalle

Ny medlem
@the_theo (tack för du har snott mitt namn btw) Jo det e så adam startade screlf, började sälja mössor och filma osv då var vi uppsalabor med i screlf o vi skulle vara med o ha kul filma osv. men sen efter sommaren så skulle adam göra screlf större o han började ta kontakt med alla som e kända/duktiga på freeride och han typ dissade oss uppsalabor och gjorde ett grymt team med bra åkare och personer som syntes och alla i teamet fick mössor osv. Så jag kom på att flercs var screlf bakåfram så jag började ha kul med det är, väldigt oseriöst då. Jag startade typ flercs team där alla fick vara med, sen gjorde vi inte så mycket egentligen vi har vel hållt ihop i backen o haft kul. Sen kom vel adam på att det inte var roligt antar jag.

jeppenator

Aktiv medlem
bra att ni sa förlåt! Spread the love, blev fan seriöst arg på er precis som titti.. snällt gjort pojkar!

och lycka till adam på operationen!

Flerkz-B2

Medlem
whaaaaatuuuupp?!?!?!
vi kan ju byta namn kanzke? så kan alla som e med i flercs ha lika kul kanske?
så kan vi köra feeeta filmer o grejer, oo kanske inte ha så mycket med screlf att göra?
så kaan båååååååda gå skillda vägar ilagooo! :) hihihi

B2 sa:
whaaaaatuuuupp?!?!?!
så kan vi köra feeeta filmer o grejer, oo kanske inte ha så mycket med screlf att göra?
WUUUUURD UP MA MAAYEEEEEN

Flerkz-B2

Medlem
B2 sa:
whaaaaatuuuupp?!?!?!
men vi kanzke får komma på ett screlf caaamp i sommar som screlf team fixar ilagooo? :)
fint skrivet ronnie!

flerkz-thecalle

Ny medlem

@the_teo det var skämt ;D
@jeppenator blev du arg över att vi startade ett eget team? okej. Det är ronnie som har sagt förlåt. Jag har pratat med adam idag och det ska inte vara så att han mår dåligt av "flercs" det men vissa kanske blev lite arga när han började dissa oss också.

Senast ändrad:

Front5

Ny medlem
sjukt att folk som inte har med saken att göra retar upp sig:P

balls av dig att skriva en tråd mo det hela.

(Y)

Carled

Aktiv medlem
"En förlåtelse till Adam"? Magistern sätter ett stort F på den meningen... Har Adam bett om ursäkt eller?

Så som ni menar är det snarare "En ursäkt till Adam", för det är väl ni som vill få förlåtelse, inte Adam?

Men jag går emot strömmen och är på er sida, klart att han skall få ett tjuvnyp (minst!) om han säljer ut polarna för andra. Bro's before hoes, och only friends on a powder day!

Senast ändrad:
Carled sa:
"En förlåtelse till Adam"? Magistern sätter ett stort F på den meningen... Har Adam bett om ursäkt eller?

Så som ni menar är det snarare "En ursäkt till Adam", för det är väl ni som vill få förlåtelse, inte Adam?

Men jag går emot strömmen och är på er sida, klart att han skall få ett tjuvnyp (minst!) om han säljer ut polarna för andra. Bro's before hoes, och only friends on a powder day!
Först måste jag säga.. Svenskan i ditt anzikt. SEEEEEEN så har du fattat precis rätt

flerkz-thecalle

Ny medlem

@carled grejen var nog den att dom senaste gångerna i hemmabacken så kände han att det inte var någon som riktigt pratade med han osv.. tror jag. så det var väl då han blev lite ledsen över detta men vi har ju inte menat något illa med själva Flercs grejen det har vi mest gjort för att ha kul skämta lite o så där..

lgrstdt

Ny medlem
Det handlar ju trots allt om att tjäna pengar. För att tjäna pengar krävs ju ofta en viss reklam och marknadsföring så att folk får upp ögonen för produkten. Har svårt att tänka mig att detta märke uppmärksammas om hela teamet består av lokala åkare från Uppsala.

flerkz-thecalle

Ny medlem

@lgrstdt helt rätt faktiskt! men grejen var att han kunde hålt kontakten med oss också..

Egentligen tycker jag inte att den här saken ska tas upp på freeride för att det har med oss lokals o göra..

lgrstdt sa:
Det handlar ju trots allt om att tjäna pengar. För att tjäna pengar krävs ju ofta en viss reklam och marknadsföring så att folk får upp ögonen för produkten. Har svårt att tänka mig att detta märke uppmärksammas om hela teamet består av lokala åkare från Uppsala.
Handlar också om att ha en viss moral mot sina vänner så att de gillar än... Man hålla hårt i det man har

Adam_Forsberg

Ny medlem
Carled sa:

du vet ju inte vad det hela handlar om !!

det du vet är ju bara vad the_calle har skrivigt så håll dig utanför

Carled

Aktiv medlem
Jag har ju ingen annan version att förhålla mig till, så... Sen så är det ju ett forum på Internet, och när blev Internet censurerat i Sverige? Jag tycker det verkar som att Flercs-teamet har gett just ett tjuvnyp, ett tjuvnyp som du tydligen inte kan svälja och se förbi...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp