en plats ledig...

Isa

Ny medlem
en plats ledig...
Har en lägenhet för fem i Couleurs Soleil Chamonix Sud
från 4 januari! Lägenheten har två rum, Bad/dusch, wc, balkong, ca 30- 35 kvm. pris 14000 per person. Lägenheten ligger 300 m från centrum, 250 m från lift, 100 m till skidbuss och affärer och sånt finns runt kring huset.
Vi är 4 trevliga tjejer ca 20 årsåldern, vi åker alla olika saker, två från sthlm och 2 från göteborg Så vi söker tjej eller kille som är trevliga, roliga och som kan bestämma sig lite snabbt nu!

Isa

IdaT

Ny medlem
en plats ledig...
Hej! Vi är två tjejer från sthlm som ska ner till Chamonix i december, vi är jätteintresserade av att dela lägenhet med er! Hör av dig så fort du kan om ni fortfarande behöver folk och när ni vet vad det kommer kosta! /Ida (zurrar@hotmail.com)

Tjatte

Ny medlem
en plats ledig...
Tjena tjena Isa

Vi är tre stycken glada göteborgare som ska ner och säsonga i år igen. Förra året var vi i Chamonix så vi känner till stan bra (om ni vill ha guidning =) ) I år bär det av till antingen Chamonix, Val D`isere eller St Anton, beroende på var vi får lägenhet. Vi ska bestämma oss i dagarna, men är väldigt intresserade av detta. Chamonix Sud är ju perfekt läge och ni verkar vara trevligt sällskap.

Om ni undrar vilka vi är så hittar ni oss under Knatte (skidor), Fnatte (telisar) och Tjatte (skidor) på freeride :)

Hoppas vi ses i Sud

//Martin

anna_bjorkman

Ny medlem
en plats ledig...
Tenare, vi är två tjejer från Götet, som jättegärna skulle vilja bo med er, hoppas verkligen att det fortfarande finns platser kvar, isåfall hoppas jag att du hör av dig

Anna, anna_bjorkman@hotmail.com

Marie_L

Ny medlem
en plats ledig...
Hej!
Låter som ni har en supersjysst lägnhet. Jag och min kompis har också tänkt åka ner till Chamonix efter nyår men har ingenstans att bo. Så att få dela lägenhet med er skulle vara toppen! Vi kommer från Uppsala, är 19 år ock älskar att åka skidor och snowboard. Hör av dig till tel: 0709- 289 288 eller mail: marielindkvist@yahoo.se
Marie

en plats ledig...
Tjenare,

Är en kille på 21 som är klart intresserad och dela lägenheten med er tjejer. Hade tänkt åka ner så fort som möjligt efter den 30 nov då jag slutar jobbet.

Hör av er till mig, gästbok eller seglarjohan@hotmail.com

Ha det bra

Johan

magdo

Ny medlem
en plats ledig...
Hej, vi är två tjejer från sthlm som ska ner och ha kul i alperna. blev väldigt intresserad av er lägenhet men antar att den är fylld??
hör av er annars/ magda

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp