"En riktigt bra deal!" – Eller cykeln på köpet!

Bra pris på hudar på Sport-Bittl nu. 78 Euro för breda Kohla Mohair-mix. Köpläge!
Yes!

Beställde 4st till sega kompisar som inte får tummen ur. Vita med svart ”kästle”-text. Dock är näst längsta felmärkta o slutar på 189, inte 191!!!

Så har en 184-189 och en 177-183 som inte passade. 900kr om man hämtar i sthlm eller 950kr om jag skickar med posten.

iSooLi

Aktiv medlem
Yes!

Beställde 4st till sega kompisar som inte får tummen ur. Vita med svart ”kästle”-text. Dock är näst längsta felmärkta o slutar på 189, inte 191!!!

Så har en 184-189 och en 177-183 som inte passade. 900kr om man hämtar i sthlm eller 950kr om jag skickar med posten.
Hur stämmer märkning mot verklig längd på 177-183?

Always-Sunny

Aktiv medlem
Den passar nog ingen ur lådan 😅 den MÅSTE formas, men å andra sidan brukar det kosta typ 500 spänn för o padda foten o värma innerskon :)
Nej iaf inte min fot :( Tänkte mest på att om det krävs mycket justeringar så är det billigare att köpa till ordinarie pris någonstans där justeringar ingår

Tottek

Aktiv medlem

Kolla in stadiums vinterrea. Bara idag är det 20% utöver redan helt ok vinterrea. Köpte just ett par årets ross sky7 för 2400. Ska slänga på en gammal beast 14 jag hade liggande å ha den som turskida. Billigare än tysken tom

Dsmith

Medlem
Advenate lavinsäck Surface IAS 24 nersatt från 7500kr till 2999kr på xxl norge.
2 patroner ingår.

Line sickday 104 med shift nersatt till 6000kr

Advenate lavinsäck Surface IAS 24 nersatt från 7500kr till 2999kr på xxl norge.
2 patroner ingår.

Line sickday 104 med shift nersatt till 6000kr
Bra deal. Men lite konstigt att man bara kan välja en 90 mm broms till en 104 mm skida… 🙃

jpu

Medlem
Riktigt billigt nu på xxl.se:
Bl a Komperdell ryggskydd 200kr ord 1000-2300kr (Har Super Eco själv, mycket nöjd, köpte nu till frun).
Komperdell Carbon Contour stavar 400kr - köpte ett par för utvärdering.

Tips är väl att ta betalning via Klarna om de skulle hinna gå i putten innan varorna kommer...

Tottek

Aktiv medlem

Men även grymt pris på marker alpinist!

iSooLi

Aktiv medlem
Många reor på gång nu, fast köpsuget kanske inte är på topp, och för de som ändå kikar efter vettiga alpinbindningar så blir det knappast bättre än så här: STH2 16 med stopper för behagliga 99€ !!

Senaste inläggen

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp