enkla trick

Fo_Ja

Ny medlem
ta det lugnt och testa i små hopp först och sen jobba mot de stora, och min åsikt är att det är bättre att lära sig sina rotationer med grabar innan man satsar på o snurra men. (stora 180 och 360 trick funkar alltid)

MMMsocrazy

Ny medlem
Allvarligt! Jag förstår itne vad som över huvud taget är snyggt med iron-x!? Jag tycker det är riktigt simpelt och relativt fult! Då tycker jag en vanlig mutegrab är snyggare!

RickePuff

Ny medlem
Jme:
Nej! Jag tycker det är fult! Estetiskt otilltalande!
3 varv är, ofta, alldeles för mkt för att bli snyggt. 1,5 el. 2 varv är bättre!
En snygg Cork har jag inte sett än...

Zweetchuck

Ny medlem
ta det lungt i tricket och få det att se lätt ut,, då ede snyggsts,,,

det kan du ju se på tävlingar,,, ju enklare det ser ut ju bättre är åkaren!;)

aendrew

Ny medlem
gör en japan på marken. sen tar du kort o lägger in på datan, klipper bort allt runtom o lägger in dej själv på en himmelsbakrund.

eller nej , de blir nog inte snyggt det heller förresten .. :P

aendrew

Ny medlem
nä men gör en lugn o hög 360 tail o tweaka ut ordentligt så att korset blir typ 90 grader i alla vinklar. (som karlström gör i serious, grymt snyggt).

Nenne

Ny medlem
en 3a me saftygrab...observera för att nå största möjliga respekt bör hoppet vara 50m långt och landning ska ske i puder.

Cruff

Ny medlem
Som alla andra har sagt är det enkla tricken de som e snygga.... Det finns ju inget som är snyggare än en långsam 3a med någon grab och sen stompa den perfekt....

IttsO

Ny medlem
Det är svårt att säga ett "enkelt trick" det beror helt på vad "enkelt" är men en lugn och fet mutegrab är alltid snygg, om det är för lätt så kör en safty 3:a

Sveda

Medlem
JAPAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de e fan snyggast

MedlemJapaner

Ny medlem
risky flip e jätte lätt o snyggt:Pne men en typ stor löngsam 540 lr 360 safty över ett riktigt stort gap aller nåt e jävligt snyggt men då ska d inte gå fort!!

welle

Ny medlem
nä men kan du inte räkna ut själv va man ska börja me?först gör man 180 sen går manupååt hänger du me?

magnus

Ny medlem
Är det ingen annan som håller med om att nosegraben är jävligt snygg fast den är ju typ den svårast också. Annars tycker jag att det är hur man utför tricket som spelar roll.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp