Erfarenheter av Black Crows Camox Freebird sökes.

waxoff

Aktiv medlem
Jag har ett par FT12:or som ska få ett nytt hem på en midfat topptursskida för uteslutande svenska fjäll. Jag har för närvarande snöat in på Crows nya Camox Freebird men hittar bara knapphändig info av typen marknadsföring på nätet. Någon som har hunnit skaffa sig erfarenhet av dessa?

Jag har heller inte lyckats hitta någon svensk firma som har dessa i sitt sortiment. Har du?

linkan_110

Medlem
Åkte på dom i våras i Åre ! En välbyggd och fin skida, Carvade gott i pist och hade en fin rocker ! Dom har ju helt klart en Farttröskel, men dom gick stabilt tills dess !

Tror båda skidsport och Hansson i Åre har black crows så borde väl gå och lösa !

waxoff

Aktiv medlem
linkan_110 sa:
Åkte på dom i våras i Åre ! En välbyggd och fin skida, Carvade gott i pist och hade en fin rocker ! Dom har ju helt klart en Farttröskel, men dom gick stabilt tills dess !

Tror båda skidsport och Hansson i Åre har black crows så borde väl gå och lösa !
Tack linkan, det börjar bra! :) Var du utanför pisten nånting med dom?

linkan_110

Medlem
Ja, de va jag, de va de jag menade med farttröskel tror jag ? det är ju ingen charger och det är ju inte det som är tänkt för den heller !

riktigt fina, skulle jag kunna ha en tur-skida hade jag köpt dom direkt !

börjar ångra att jag inte köpte dom nu ändå ju :(

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp