EuroGap 3: Mosesson, Sörman, Ettala, J.Olsson & co

JanN

Medlem
Jaakko Itäaho, killen bakom banbrytande Elekrep och MacDawg's Picture This & Follow Me Around har släppt en gratis film. Inte särskilt nyskapande editering denna gång, men snyggt hursomhelst, och sjuka parts med Ettala & co.

http://www.pablo.fi/eurogap/

EDIT: Lade till Jon Olsson i rubriken - ett litet test ifall tråden drar till sig mera uppmärksamhet ;) Jo, Jon är med i filmen både med sin Lamborghini och på sina skidor...

Senast ändrad:

jeez

Ny medlem
missa den här igår, men såg den nyss! Sjukt skön!

snygg filming, ettala rockar och musiken är fabulous!

bump så att fler ser den!

jet

Aktiv medlem
I mina ögon var det en fantastisk underhållande film. Hade nöjet att gå på premiären i Helsingfors i lördags, men har sett den 4 gånger sedan dess. Riktigt bra rulle helt enkelt.

BuckeL

Medlem
Free movie of the year? Riktigt bra rulle på alla punkter, filmning, klippning, åkning osv :) Man får verkligen en känsla av hur kul de hade också när de filmade den.

JanN

Medlem
Man tipsar om vad många anser var vinterns bästa gratisfilm, med svenskar som rippar (!), och tråden har lite över 100 besökare 48h senare..?!

Soundtracket delar antagligen åsikter, men jag tycker det är rätt uppfriskande. Det mest fascinerande är nog Koski och Ettalas naturliga steeze (sorry..); hur de kan få det att se så snyggt ut utan att behöva fejka med ghettoreferenser, färgkoordinerade kläder och afterbangs. Ettala + bangers nonstop + ABBA = funkar.

fredrisch

Aktiv medlem
är jon med? fett! då äre ju värt å se

magnusericsson

Ny medlem
Helt underbar film. Vill se den nu igen på direkten, men man måste sova! ;)

PHansson

Ny medlem
Du skulle ju skrivit att man fick se bröst i den! Tänk vad många som hade kollat då!!! Tips "19:08"

Hmps

Aktiv medlem
SKÖNA PATTAR!!!!!

Eero Ettala dödar!!

jeez

Ny medlem
som JanN säger så är det den naturliga stilen på alla som är med som jag diggar. jag tar ABBA framför gangsterrap varje dag i veckan.

eurogap påminner en del om pony tale både i musikval och den avslappnade attityden.

NeeWTF

Ny medlem
Mest underhållande på länge. Dom skippar massa djupt snack och modern musik (som jag älskar btw) till att köra allt på ren glädje och känla!

Heinz_p

Aktiv medlem
Jäkligt fet film!

Jon är med en gång, när han hoppar förbi i periferin och Mosesson säger:
"That's Jon Olsson. He just bought a Lamborghini" :)

anda

Ny medlem
Shittt lätt en av de grymmaste jag sett på länge .. fett skön på alla punkter! kameramän och redigerare har verkligen lyckats ..!!!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp