[FILM] Äckelgubbe utan stavar dampar i Falköping.

cookaduck

Ny medlem
Bygger man en sådan skitpark att ungarna tycker det är roligare med ett pygmé-hopp, får man fan skylla sig själv.
Med facit i hand är det ju uppenbart vem som hade rätt. :)

anhe

Ny medlem
LemmeL sa:
smallan sa:
och en sak till, ja tog en titt på dina bilder Lemmel.. såg inte ut som du va grymmast i landet på skidor direkt så sluta tjaffsa hahahahahaha
Till skillnad från dig så har jag iaf några bilder.. Du vågar inte visa dig antar jag. Och du har helt rätt, jag är inte grymmast i landet.
Visst är det enastående att så fort folk inser (för det har du väl gjort) att dom har förlorat en diskusion så tar dom till ganska dåliga personangrepp. Om du inte har nåt att komma med så föreslår jag att du låter händerna vila brevid tangetbordet.
Hehe, jag är snowboardåkare men jag tycker att LemmeL verkar ganska grym på skidor.

Inte vet jag vad som är dem svåraste tricken på skidor, men det ser coolt ut iaf!

anhe

Ny medlem
Ledningen i den backen får väl helt enkelt skaffa en slags jibbpark brevid eller nått.

Dem gubbar som är runt 85 bast och råkar köra på det där lillahoppet som man knappt inte ser lär ju bryta 99% av alla ben dem har.

Men det är ändås grymt att dem står för sin sak, håller på båda faktist.

Keep jibbin'

Piece // adde.

hilla

Ny medlem
hahahahaha.... fan vilken idiot! :D de va fan de roligaste jag sett på länge...jävla sopa alltså!

creds för martin

jibber_wanabee

Ny medlem
det roliga är att man har ju försökt åka lite nu efter som det är sesong stängt å då har man kört på railsen men det fick man inte nu när det är stängt man fick inte ens vara där helt vansinigt.

nealsson

Ny medlem
Haha, han håller på fortfarande alltså? Jag kommer ihåg för cirka 3 år sedan när jag var där och åkte. Det var ett jävla rabalder över att några hade åkt "slalom" i liften. Och det som martin säger stämmer ypperligt, den landningen i det "hoppet" som finns där är inte ens värd att bli kallad landning!

jibber_wanabee

Ny medlem
nej landningen som stod där det året var ett enda stort svart bottenlöst hål som stig och hans små portnördar grävde en kväll ett tappert försök att bli av med dom sissta jibber kidzen som inte hade möjlighet att dra till kinnekulle eller billingen.

EricH

Medlem
- ah men jag skulle slå honom direkt.

- På käften dårå?

- ah men absoluut

- Man blir så irriterad

- Man gör inte så

haha, skön film, han i gult sa några bra saker där.

Grilljanne

Aktiv medlem
min favorittråd, en riktig klassiker som aldrig riktigt vill dö ut!
älskar rubriken också, skönt ordval med "äckelgubbe" och "dampar" haha!

jacc

Ny medlem
linder sa:
erikallanson sa:
Jag gillar att hoppa lika mycket som alla andra men jag är också väldigt medveten om att man i det absolut flesta backar inte får bygga hopp till höger och vänster. Om det nu redan finns hopp men landningen är hård så fixa den istället.
Problemet i detta fallet va att landningen va både hård, för kort och för brant .. så man hoppade typ över den varannan gång.. :p
man lär ju hur som hälst flyga längre än i det där piss hoppet dom byggt mitt i pisten. hur orkar kidsen ens bygga det.

linder

Aktiv medlem
jacc sa:
linder sa:
erikallanson sa:
Jag gillar att hoppa lika mycket som alla andra men jag är också väldigt medveten om att man i det absolut flesta backar inte får bygga hopp till höger och vänster. Om det nu redan finns hopp men landningen är hård så fixa den istället.
Problemet i detta fallet va att landningen va både hård, för kort och för brant .. så man hoppade typ över den varannan gång.. :p
man lär ju hur som hälst flyga längre än i det där piss hoppet dom byggt mitt i pisten. hur orkar kidsen ens bygga det.
Dom hoppen som vi kids bygger i Falköpingsbacken räcker till 360, knappt 540, sw 360, frontflip, backflip, lincon ... så visst fan är det bättre än inget...

Längre flög man och man landade garanterat platt då det inte fanns någon landning men det va ju 2004/2005 det hoppet fanns...

Nu i år blir det nog bättre om det blir lite minusgrader... vi har iaf 5 rails att leka på :)

Snel-Hesten

Ny medlem
haha Rakarns vad gubben gick igång på det där lilla hoppet.
Åk dit nån kväll och bygg 10 kickar till sen gör ni en Stig del 2 ;)

linder

Aktiv medlem
Varför kan den här tråden inte självdö när vi från falköping skriver att det är bra nu och vi har rails och ett hopp varför fortsätta?

Senaste inläggen

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp